Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona

Data: 2019-02-12 20:19:11
Autor: PiteR
Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
Bolko pisze tak:

Chyba wszyscy się zgadzają że im mniejszy prąd tym bateria dłużej posłuży.

Co Ty, nieprawda. Masz dostarczyć +5v telefonowi. Sam sobie weźmie prądu ile ma wziąć. Chyba nie będziesz ładował komórki z portu usb kompa bo tam jest ograniczenie 500 mA?

Orginalną ładowarkę mam 2A

a ja mam zasilacz 5v 10A mogę podłączyć telefon czy nie?

--
Piotrek

Let me see your war face.

Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona