Jaka lampa na 4 x R6 ?

Data: 2014-06-01 18:59:52
Autor: Jacek Maciejewski
Jaka lampa na 4 x R6 ?
Dnia Sun, 01 Jun 2014 17:38:39 +0200, Jacek napisał(a):

Jako, że temat lampek właśnie leci to i ja się zapytam:
Jaką polecacie diodową lampkę na przód zasilaną na 4 R6 ewentualnie na 2 R6? Mam trochę akumulatorów R6 Eneloop i byłoby to dla mnie najkorzystniejsze. Zakres cenowy 50-100 zł (no max 120, jak coś fajnego).
Jacek

Była taka lampka firmy TIROSS, na dwa ogniwa R6, z diodą Cree, kosztowała
na Allegro jakieś 40 zł ale już ją wymiotło.
--
Jacek

Data: 2014-06-01 19:38:14
Autor: Jacek
Jaka lampa na 4 x R6 ?
Była taka lampka firmy TIROSS, na dwa ogniwa R6, z diodą Cree, kosztowała
na Allegro jakieś 40 zł ale już ją wymiotło.
Może grymaszę, ale mam ładowarkę, która ładuje baterie tylko parami, więc dla mnie albo 2 albo 4. Widziałem lampki na 3 R6, ale wtedy jest u mnie problem z ładowaniem
Jacek

Data: 2014-06-02 10:00:12
Autor: Gotfryd Smolik news
Jaka lampa na 4 x R6 ?
On Sun, 1 Jun 2014, Jacek wrote:

Może grymaszę, ale mam ładowarkę, która ładuje baterie tylko parami,

  No to nie oburz się na NTG, ale jeśli nie jest to skrajnie "wolna"
ładowarka (ładująca tak niskim prądem, że od biedy można go uznać
za "podtrzymanie", w związku z czym przeładowanie ogniwa niczym nie
grozi), starasz się, aby zepsuć ogniwo z każdego ładowanego zestawu.
  Bo taka ładowarka ładuje je szeregowo i "najsłabsze" ogniwo w każdym
cyklu dostaje dodatkowego kopa.
  Polecam archiwa niniejsze, ale chyba bardziej .foto.cyfrowa i ew.
..elektronika
  :)

pzdr, Gotfryd

Jaka lampa na 4 x R6 ?