Jaka lampa na 4 x R6 ?

Data: 2014-06-02 03:45:58
Autor: Dominik Mirowski
Jaka lampa na 4 x R6 ?
W dniu niedziela, 1 czerwca 2014 17:38:39 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
Jako, że temat lampek właśnie leci to i ja się zapytam:
Jaką polecacie diodową lampkę na przód zasilaną na 4 R6 ewentualnie na 2 R6? Mam trochę akumulatorów R6 Eneloop i byłoby to dla mnie najkorzystniejsze. Zakres cenowy 50-100 zł (no max 120, jak coś fajnego).
Jacek

Jak chcesz to u mnie leżakuje Philips Saferide 40 za 120 z przesyłką do wzięcia.
http://www.light-test.info/index.php?option=com_content&view=article&id=123

Mail na stronie.

--
Dominik Mirowski