Jaka lampka przednia LED na baterie, jaka?

Data: 2012-10-06 23:15:46
Autor: Maciek
Jaka lampka przednia LED na baterie, jaka?
W dniu 2012-10-05 16:04, Jacek pisze:
Szukam jakiejś przyzwoitej lampy w granicach 100-150 zł na przód.

Jak nie chcesz dÅ‚ubać we wÅ‚asnym zakresie to szukaÅ‚bym Ultrafire C2 z diodÄ… XM-L i reflektorem OP. Szerokie i bardzo mocne Å›wiatÅ‚o na rower. Na DX  jak i na naszym wiadomym portalu powinieneÅ› coÅ› znaleźć ;-).

Jak masz trochę umiejętności manualnych to możesz kupić sobie n apoczątek Romisena U4 z reflektorem OP - również na znanym portalu aukcyjnym ;-D. Świeci słabawo i wąsko , ale i tak lepiej od wielu światełek rowerowych. Nie zabija ceną.

Jest masywniejsza od C2 - to bardzo dobra podstawa do rozbudowy, świetnie odprowadza ciepło. Z czasem możesz wywalić tą diodę co tam jest, włożyć szeroko świecącą cree XM-L i sterownik 2,8 - 3A. Rezultat jest piorunujący. Wszystko w miarę pasuje od "kopa", łatwość upgrad-u ;-)

Stojąc na światłach w mieście i porównując z samochodem, U4 po upgrad-zie świeci zazwyczaj punktowo mocniej od reflektora samochodu a punkt ma spory :->.
Jeździłem z nią w totalnych ciemnościach >40kmh, jest spoko:) wszystko widać.

Chciałbym, żeby była na baterie R6 (AA) a nie na R3 (AAA) i żeby dała
się założyć na kierownicę 31 mm a jeszcze lepiej na mostek.

Z akumulatorków AAA raczej zrezygnuj. Jeżeli chcesz mocnej lampki, jedynie słuszna droga to akumulatory 18650, a dokładnie sztuk 1 wystarcza :-).
Z 3xAAA same problemy do tego słabawe, trzeba często ładować, jak ciągle coś nie styka to śniedzieje. Takie lampki z moich doświadczeń zachowują się niestabilnie, jak nie od razu to po jakimś czasie- kwestia jak mocno eksploatujesz - IMHO dziadostwo.

Czy są wogóle uchwyty do mocowania lampki na mostek?

....a tego to nie wiem :-) W każdym razie co za problem sobie zrobić ;-)

Wstępnie wybrałem CATEYE HL-EL340 ale chętnie wysłucham rady
mądrzejszych Kolegów.
Jacek

Jak dla mnie za drogie patrząc na stosunek ilość światła/cena :-) Nie widziałem naocznie porównania ale jestem przekonany, że taka C2 będzie druzgocąco mocniejsza. Jedyny plus CATEYE to taki, że ma szansę nie oślepiać kierowców.

Data: 2012-10-06 15:08:17
Autor: rmikke
Jaka lampka przednia LED na baterie, jaka?
W dniu sobota, 6 pa¼dziernika 2012 23:15:43 UTC+2 u¿ytkownik Maciek napisa³:
W dniu 2012-10-05 16:04, Jacek pisze:

> Czy s± wogóle uchwyty do mocowania lampki na mostek?

...a tego to nie wiem :-) W ka¿dym razie co za problem sobie zrobiæ ;-)

Na DX jest tego trochê.

Jaka lampka przednia LED na baterie, jaka?