Data: 2009-04-01 18:59:33 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Jaka lekka tania damka z amortyzatorami i przerzutkami? | |
Cześć,
W temacie damek jestem zielony. Polecicie jakąś? Cechy: - cena ok. 500 zł - możliwie mała waga (znoszenie i wnoszenie z 2 piętra przez dziewczynę) - amortyzatory z przodu i z tyłu - przynajmniej 5-6 biegów (czyli przerzutka może być tylko z tyłu) - z przodu hamulec tarczowy, z tyłu v-brake (albo oba v-brake) Dzięki, pozdrawiam. -- http://www.gophi.pl/ |
|
Data: 2009-04-01 12:11:59 | |
Autor: Saurus | |
Jaka lekka tania damka z amortyzatorami i przerzutkami? | |
Takie rzeczy, to tylko w Erze...
Pomysł amortyzatorów rzuć od razu, jeśli ma to być tanie, w miarę lekkie i sprawnie działać. Jedyne damki z "pełną amortyzacją" to jakieś tragiczne marketowe rowery. O hamulcu tarczowym też zapomnij, znów - w tej cenie to co najwyżej jakiś marketowy który będzie znacznie gorszy od dobrych v-brake. Szczerze mówiąc to w takiej cenie będzie bardzo trudno o coś lekkiego, za to można za tyle kupić rewelacyjną odrestaurowaną "holenderkę" z biegami w piaście i hamulcami bębnowymi. Bezobsługowy, bardzo trwały rower, ale jednak ciężki. Ale są i takie rowery: http://allegro.pl/item598283468_piekna_aluminiowa_dameczka_kettler_super_stan.html możesz poszukać podobnych na Allegro. |
|
Data: 2009-04-01 20:12:08 | |
Autor: Adrian S. | |
Jaka lekka tania damka z amortyzatorami i przerzutkami? | |
Adam Wysocki wrote:
- cena ok. 500 zł te 3 rzeczy się wzajemnie wykluczają. Prawie że dowolne dwie z nich się wykluczają. Najlepiej siadaj na allegro i szukaj jakiegoś hardtaila do którego potem ewentualnie dokupisz amortyzowaną sztycę. Lekkie fulle zaczynają się powyżej 3 000zł. -- Adrian S. the Lajt Rider |
|
Data: 2009-04-01 23:41:18 | |
Autor: AL | |
Jaka lekka tania damka z amortyzatorami i przerzutkami? | |
Adam Wysocki pisze:
Cześć,odrzucilbym od razu (patrzac na cene): - tylni amortyzator (bo to pic na wode, a zwieksza Ci wage roweru) - hamulec tarczowy z przodu - bo w tej cenie to nie moze byc nic dobrego nie wiem czy zmiescisz sie w cenie, jesli chcesz aluminiowa rame (wspominales o wadze). Przedni amortyzator to tez bedzie total "low-market" - moze lepsza bylaby sztywny widelec i rama stalowa. -- pozdr Adam (AL) TG |