Jaka lodówka na działkę?

Data: 2010-07-21 07:24:55
Autor: Jacek Osiecki
Jaka lodówka na działkę?
Witam,

Podobno współczesne lodówki nie nadają się "na działkę" - czyli po wsadzeniu
ich do domku letniskowego, gdzie latem temperatury sięgają 30 stopni, zimą -20 i w dodatku miesiącami stoją wyłączone, mają obowiązek zdechnąć na amen po
max. roku. Jedna - kilkuletnia ARDO - właśnie tego dokonała... według szpeca
od lodówek "wszystkie tak mają" - i faktycznie, stojący w tym samym domku
(tylko na zewnątrz :) 30-letni smok działa bez zarzutu od conajmniej 10 lat :)

Nie wiecie czy przypadkiem nie ma jednak jakichś lodówek, które by dały radę?
Wspomniany smok sporo prądu żre, a do tego jest już rozklekotany i buczy
niczym stacja transformatorowa (dlatego stoi poza domkiem) - i przydałoby
się jednak coś innego...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-07-21 10:02:06
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka lodówka na działkę?
Gdybyś bardzo chciał to mam do sprzedania (W-wa) dwie lodówki Polar o standardzie "na działkę".
Niestety działki nie mam i lodówki zajmują mi schowek.
Jedna miała być do m.in. filmów fotograficznych, a tu cyfrówki zrobiły mi wbrew ;-)

-- -- -

| Wspomniany smok sporo prądu żre, a do tego jest już rozklekotany i buczy niczym stacja transformatorowa - i przydałoby się jednak
coś innego..

Data: 2010-07-22 20:51:29
Autor: Fiora
Jaka lodówka na działkę?

[...]

Polecam stare lodówki - na działce mam trzydziestoparoletniego
Lehel-a wegierskiego i od 15 lat nie przejmuje się zimami
i zawsze latem chodzi.
kiedyś były sklepy z uzywanym sprzetem AGD - może jeszce są ?
Pozdrawiam
Fiora

Data: 2010-07-29 13:24:19
Autor: c_apitan
Jaka lodówka na działkę?

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrni4d867.3l8.joshuatau.ceti.pl...
[...]

Witam!

Każda (wielkość do wyboru) byle miała gwarncję co najmniej 2-3 lata.

Pozdrawiam.
 c_apitan@vp.pl

Jaka lodówka na działkę?