Jaka lokata bankowa na ~6%

Data: 2011-12-12 18:25:19
Autor: radekp@konto.pl
Jaka lokata bankowa na ~6%
Muszę na jutro znaleźć komuś lokatę bankową.

W zasadzie faworytem był Allior, ale widzę że promo zakończone :/.

Możecie na szybko mi powiedzieć, który z banków (FM, Meritum, Idea itp.)
pozwala założyć taką lokatę w oddziale (miasto: Wrocław) i nie ma jakichś
limitów typu 5 czy 15 tys. zł? (google głównie pisze o zakładaniu takich lokat
przez net, ale tu wskazany oddział)

Miło bez dodatków (RoR)...

Data: 2011-12-12 18:19:07
Autor: Glaukon
Jaka lokata bankowa na ~6%
Getin półroczna 6,32 netto. Tylko nie zrażaj się opisem konstrukcji tej lokaty
- zasiądź do lektury wypoczęty i ze świeżym umysłem :)

http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/inwestycje/lokata-miesiaca_poznaj-szczegoly.html

Data: 2011-12-13 17:41:51
Autor: radekp@konto.pl
Jaka lokata bankowa na ~6%
Mon, 12 Dec 2011 18:19:07 +0000 (UTC), w <jc5gir$gt3$1@inews.gazeta.pl>,
"Glaukon" <pawel_g@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(-a):

Getin półroczna 6,32 netto. Tylko nie zrażaj się opisem konstrukcji tej lokaty
- zasiądź do lektury wypoczęty i ze świeżym umysłem :)

http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/inwestycje/lokata-miesiaca_poznaj-szczegoly.html

A dzięki, konstrukcję zrozumiałem :).

Data: 2011-12-13 17:42:37
Autor: radekp@konto.pl
Jaka lokata bankowa na ~6%
[...]

I jeszcze pytanie -- czy w oddziale automatycznie założą mi wiele lokat?

Data: 2011-12-14 12:36:00
Autor: radekp@konto.pl
Jaka lokata bankowa na ~6%
Tue, 13 Dec 2011 17:42:37 +0100, w
<o20fe799bcsko38p3r046slqcmhelm0gvv@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

> - zasiądź do lektury wypoczęty i ze świeżym umysłem :)

I jeszcze pytanie -- czy w oddziale automatycznie założą mi wiele lokat?

Odpowiem sam sobie -- automat robi wszystko, tylko podpis.

Nie obyło się bez namawiania na struktury na pytanie "a jest lokata na krótszy
okres?"

Jaka lokata bankowa na ~6%