Jaka mala obudowa mATX?

Data: 2011-12-15 09:57:57
Autor: Grzegorz Prędki
Jaka mala obudowa mATX?
Witam
Skladam komputer ktory bedzie stal w salonie, poczatkowo mialo to byc cos oparte na Brazosie i plycie ITX, ale nie znalazlem zadnej obudowy do ktorej da sie wlozyc dysk 2,5 i 3,5 cala. Bedzie wiec mATX. Znacie moze jakies nieduze, najlepiej typu desktop obudowy, bez zadnych wyswietlaczy, lampek itp. ?

Data: 2011-12-15 10:26:53
Autor: marsel
Jaka mala obudowa mATX?
W dniu 15.12.2011 09:57, Grzegorz Prędki pisze:
[...]

Jak da się włożyć 3,5 cala, to da się i 2,5.
Są do tego różnego rodzaju szyny/sanki/adapter.
Na przykład ta obudowa
http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?cat_id=1&series_id=67
Mam w takiej napęd 5,25, dysk 3,5 i dysk 2,5 cala. Małe zgrabne, może stać, może leżeć, jestem bardzo zadowolony z tej obudowy.

Data: 2011-12-15 11:36:54
Autor: Dominik & Co
Jaka mala obudowa mATX?
W dniu 15-12-2011 10:26, marsel rzecze:

http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?cat_id=1&series_id=67

Też mam, faktycznie bardzo poręczna i dość estetyczna.
Wada to odpustowe świecidełko we włączniku (i sam włącznik
nie najwyĹĽszych lotĂłw- zacina siÄ™ trochÄ™).
U mnie też hałasował wentylator w zasilaczu- musiałem
wymienić.

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-12-15 17:58:37
Autor: Andre
Jaka mala obudowa mATX?
marsel wrote:

Na przykład ta obudowa

http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?cat_id=1&series_id=67

To ja pozwole sobie na male wciecie w temat.

Tez szukam czegos fajnego, ale:

- obudowa bedzie lezecm jak desktop
- mATX
- 2x 3.5" HDD
- cena do 400zl bez zasilacza (bo i tak kupie osobno SFX)

i najwazniejsze - chcialbym, zeby byla szersza niz glebsza.

Na ceneo znalazlem takie cos:
SilverStone SST-ML03B Milo - black
http://www.ceneo.pl/12205642

No i spoko, bo jest prosta i spelnia moje zalozenia.

A macie moze cos jeszcze?
Bo przegladajac ceneo i komputronik, tylko na to natrafilem.

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-15 19:52:56
Autor: NoTak
Jaka mala obudowa mATX?
A macie moze cos jeszcze?
Bo przegladajac ceneo i komputronik, tylko na to natrafilem.

Powiem tak tez myslalem o jakims PC do gier i czyms do ogladania i sciagania filmow tez z kinomaniaka np.

Wybor padl na netbooka ze zbita matryca, i wam tez polecam to rozwiazanie.

Data: 2011-12-15 19:21:57
Autor: Andre
Jaka mala obudowa mATX?
NoTak wrote:

Powiem tak tez myslalem o jakims PC do gier i czyms do ogladania i
sciagania filmow tez z kinomaniaka np.

No tylko to nie ma byc PC do gier, a HTPC...

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-15 20:58:02
Autor: NoTak
Jaka mala obudowa mATX?
W dniu 2011-12-15 20:21, Andre pisze:
NoTak wrote:

Powiem tak tez myslalem o jakims PC do gier i czyms do ogladania i
sciagania filmow tez z kinomaniaka np.

No tylko to nie ma byc PC do gier, a HTPC...

I w czym problem ? Juz abstrachujac od tego gownianego dzwieku jaki funduja nam karty dzwiekowe to ostatnio poszedl taki netbook ze zbita matryca na E7500 i Intelu 4500 za 400zl do HomeTheater to chyba mozna dolozyc karte DVB-T na USB i juz !

Do tego gowna ktore mozna sciagnac lub obejrzec z Internetu tudziez DVB-T wystarczy. Problem moze sie pojawic z DVB-S lub BluE Ray ale to tez mozna po USB podlaczyc.

Data: 2011-12-15 21:55:20
Autor: Marek Dyjor
Jaka mala obudowa mATX?
NoTak wrote:

[...]

teraz tylko powiedz gdzie to gówno schować żeby nie straszyło w salonie.

Data: 2011-12-15 22:00:49
Autor: Andre
Jaka mala obudowa mATX?
Marek Dyjor wrote:

teraz tylko powiedz gdzie to gówno schować żeby nie straszyło w
salonie.

Otoz to. To ma byc jakas fajna skrzynka, ktora nie wyglada, jak
komputer po biurkiem. Ma lezec obok tunera, ampli itd. Zadnych protez...

Poza tym nie wiem co kolega *NoTak* chce od materialu 720p z netu. Dla mnie ok.

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-15 23:27:04
Autor: NoTak
Jaka mala obudowa mATX?
NoTak wrote:

[...]

A ty widziales kiedykolwiek netbooka albo laptopa ?

Data: 2011-12-16 19:56:54
Autor: sumar
Jaka mala obudowa mATX?
NoTak:

[...]

Zwykle pierdolisz głupoty, wreszcie napisałe¶ co¶ sensownego i dałe¶
bardzo dobry pomysł. Ale ci pojebani "esteci" wol± wydać 1000 PLN
więcej tylko dla samego wygl±du.

Data: 2011-12-17 00:45:27
Autor: NoTak
Jaka mala obudowa mATX?
W dniu 2011-12-16 19:56, sumar pisze:
NoTak:

[...]

Esteci ? Raczej gownozjady, te obudowy ktore sobie proponuja wygladaja jak kupa gowna i nadaja sie do stajni nie do saloonu.

Zaproponowalem Laptopa bo przeciez wiadomo ze wyglada estetycznie, ale jak ktos jest poldebilem to odrazu kojarzy mu sie rozbite matryca powieszona na scianie no i jak to pokazac kumplom wiochmenom.

Kazdy normalny wolal by takiego zamknietego laptopa polozyc w saloonie z podpieta bezprzewodowo klawiatura i myszka i podlaczonego do TV 50'' niz metalowa skrzynke wygladem i wielkoscia przypominajaca skrzynke po piwie.

:):):)

Data: 2011-12-17 11:10:58
Autor: Andre
Jaka mala obudowa mATX?
NoTak wrote:

> [...]

Esteci ? Raczej gownozjady, te obudowy ktore sobie proponuja
wygladaja jak kupa gowna i nadaja sie do stajni nie do saloonu.

Oj dzieciaki dzieciaki...
Nie kazdy lubi, jak wy, zyc w malenkim pokoju wypelnionym po brzegi
sprzetem elektronicznym i komputerowym, oczywiscie z otwartymi albo
lepiej calkiem zdjetymi obudowami.

Nie kazdy jest geekiem.
Niektorzy z nas zapraszaja dziewczyny. Ba! Nawet sa tacy, ktorzy maja
dziewczyny!

Dla mnie EOT.

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-17 14:00:24
Autor: NoTak
Jaka mala obudowa mATX?

Nie kazdy jest geekiem.
Niektorzy z nas zapraszaja dziewczyny. Ba! Nawet sa tacy, ktorzy maja
dziewczyny!

Dla mnie EOT.

Tez ze wsi te dziewczyny ?

Data: 2011-12-17 16:54:59
Autor: Maciek
Jaka mala obudowa mATX?
W dniu 2011-12-17 14:00, NoTak pisze:
Tez ze wsi te dziewczyny ?
Ze wsi, nie ze wsi, ważne że u¶miechaj± się na żywo, a nie tylko z
wymiętoszonych, podejrzanie poplamionych okładek magazynów :->

Maciek

Data: 2011-12-18 17:03:32
Autor: Marek Dyjor
Jaka mala obudowa mATX?
NoTak wrote:
Nie kazdy jest geekiem.
Niektorzy z nas zapraszaja dziewczyny. Ba! Nawet sa tacy, ktorzy maja
dziewczyny!

Dla mnie EOT.

Tez ze wsi te dziewczyny ?

na wsi s± bardzo fajne dziewczyny.

Data: 2011-12-18 17:02:55
Autor: Marek Dyjor
Jaka mala obudowa mATX?
NoTak wrote:
[...]

widzsz studencino jak wole mieć ładny komputer w eleganckiej obudowie do której mogę wsadzić dwa dyski i czytnik BR, do której mogę wsadzić dobr± kartę graficzn± z wyj¶ciem DVI.

stary zdezelowany laptop nie jest szczytem elegancji w salonie przy reszcie sprzętu AV.

ale taki durnie jak wy tego nie zrozumiej±.

Bardziej jest jednak prawdopodobne że jeste¶cie gołodupcami których na porz±dny sprzęt NIE STAĆ.

Data: 2011-12-18 17:30:40
Autor: NoTak
Jaka mala obudowa mATX?
W dniu 2011-12-18 17:02, Marek Dyjor pisze:
NoTak wrote:
[...]

Porzadnym sprzetem nazywasz skladaka made in china ?

Kup dreamboxa 8000 wtedy bedziesz sie mogl pochwalic, bo wiesz naklejka z klubu wanessa to nie jest dobry wybor.

Data: 2011-12-18 21:11:33
Autor: Marek Dyjor
Jaka mala obudowa mATX?
NoTak wrote:
[...]

a może mnie nie zadowala jego funkcjonalno¶ć?

Data: 2011-12-15 21:53:59
Autor: Marek Dyjor
Jaka mala obudowa mATX?
Andre wrote:
marsel wrote:

[...]

Jeśli cie stać to polecam...

solidne choć drogie obudowy, na bazie dużej obudowy mam zrobiony komputer multimedialny do salonu.

Obydiwa sie super zgrywa ze sprzętem stojącym na widoku.

Data: 2011-12-15 22:15:52
Autor: Andre
Jaka mala obudowa mATX?
Marek Dyjor wrote:

Jeśli cie stać to polecam...

solidne choć drogie obudowy, na bazie dużej obudowy mam zrobiony
komputer multimedialny do salonu.

Obydiwa sie super zgrywa ze sprzętem stojącym na widoku.

No cena jest taka sobie :)
SilverStone bez zasilacza. Trzeba dorzucic jeszcze 180zl.

Z kolei In-Win ciezko dostac. Spodobaly mi sie modele BL672, BL647,
BL640. Pisza, ze jest zasilacz 300W, wiec jak na moje potrzeby to
wystarczajaco. Tylko co z jakoscia tego zasilacza? Nie chce spalic
bebechow po miesiacu...

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-15 18:14:38
Autor: Wojtek
Jaka mala obudowa mATX?
Jeśli nie musi być desktop to może NZXT Vulcan?
OgĂłlnie obudowa fajna. MoĹĽe najpierw minusy:
- troche mało miejsca za tacką na cable management ale da się
ogarnąć.
- blacha z tyłu słaba ale w sumie po ew. przykręceniu tylnego
wentyla tego nie tykamy
- przy niektórych płytach kable z panela przedniego ciut krótkie.
Plusy:
- Wygląd (choć to jak wiadomo subiektywne)
- świetna wentylacja
- regulator obrotów wentylatora (2 kanały)
- możliwość wsadzenie nawet gigatycznej karty graficznej
- zasilacz na dole + filtr powietrza

z mini towerów możesz jeszcze spojrzeć na Aerocool Qs-202
W stosunku do Vulcana zyskasz lepszy cable management, moim zdaniem
stracisz na wyglÄ…dzie i brak regulatora obrotĂłw. Mocno o niej
myślałem przed zakupem Vulcana.

--
Wojtek

Data: 2011-12-15 22:28:03
Autor: Simon
Jaka mala obudowa mATX?
Dnia 15-12-2011 o 09:57:57  napisał(a):

Witam
Skladam komputer ktory bedzie stal w salonie, poczatkowo mialo to byc  cos oparte na Brazosie i plycie ITX, ale nie znalazlem zadnej obudowy

Ależ dlaczego? Chyba słabo szukałe¶.
Poszukaj model:
Obudowa Spire Powercube (SPM210B-CE/R) mini-ITX

Do obudowy tej można włożyć nawe 3 dyski 3,5 cala + napęd 5.25 np DVD Rom.
Dodatkowo buda nienajgorzej wyglada i ma dobrej jako¶ci lakier - nawet  jaka na "piano".

--
Pozdro
Simon

Jaka mala obudowa mATX?