Jaka mala plazma?

Data: 2011-01-02 20:35:56
Autor: januszek
Jaka mala plazma?
ąćęłńóśźż napisa?(a):

Rozmiar ekranu z tych najmniejszych.

Panasonic 37".

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-01-03 07:28:48
Autor: nom
Jaka mala plazma?

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości news:slrnii1ocf.2khh.januszekgimli.mierzwiak.com...
ąćęłńóśźż napisa?(a):

Rozmiar ekranu z tych najmniejszych.

Panasonic 37".

Panasonic 42" będzie w tej samej cenie, w sklepie były już po 1600zł w promocji chyba Neonetu. Za 1600zł nie kupi się LCD z taką jakością obrazu. :-)

Data: 2011-01-03 13:08:55
Autor: MadMan
Jaka mala plazma?
Dnia Mon, 3 Jan 2011 07:28:48 +0100, nom napisał(a):

Panasonic 42" będzie w tej samej cenie, w sklepie były już po 1600zł w promocji chyba Neonetu

W Euro po 1790 był. Ale już nie ma. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-01-03 17:34:34
Autor: nom
Jaka mala plazma?

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:yxjwp8sxypqv.dlgrower.power.pl...
W Euro po 1790 był. Ale już nie ma.

w Euro za t± cenę kupiłem Panasonika 42" PV8 2 lata temu. Działa wy¶mienicie, ogladałem u znajomych na róznych TV i obraz jest najładniejszy. Nawet plazma LG i Samsunga miała gorszy obraz (kolorki, ostro¶ć). Może to kwestia ustawień, u mojej dziewczyny jak zobaczyłem obraz na plaĽmie samsunga to się załamałem, ale pół godziny walki z ustawieniami i obraz wyl±da prawie tak ładnie jak w Panasoniku na ustawieniach domy¶lnych. :-)

Data: 2011-01-09 13:57:08
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka mala plazma?
A ktĂłry z modeli plazmowych 37'' jest najbardziej warty uwagi?

Przy okazji:
W mieszkaniu pojawi się sygnał zbiorczej anteny satelitarnej w gniazdku w ścianie (pasywne rozprowadzenie sygnału z anteny
talerzowej na dachu), więc może warto myśleć od razu o jakimś modelu z wbudowanym tunerem satelitarnym?

-- -- -

| Panasonic 37".

Jaka mala plazma?