Jaka marka -najmniejsza korozja ?

Data: 2009-09-12 08:23:34
Autor: mw
Jaka marka -najmniejsza korozja ?
On 12 Wrz, 17:19, "maanj" <aniu...@op.pl> wrote:
Słyszałem że Trabant, z droższych to chyba Ferrari.

Data: 2009-09-12 16:50:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 12 Sep 2009 08:23:34 -0700 (PDT), mw napisał(a):

Słyszałem że Trabant, z droższych to chyba Ferrari.

źle słyszałeś, trabanty gniją na potęgę

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-12 12:47:26
Autor: mw
On 12 Wrz, 17:50, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Sat, 12 Sep 2009 08:23:34 -0700 (PDT), mw napisał(a):

> Słyszałem że Trabant, z droższych to chyba Ferrari.

źle słyszałeś, trabanty gniją na potęgę
hmm ale to nie korozja, tylko grzyb ;-).

Data: 2009-09-12 20:50:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 12 Sep 2009 12:47:26 -0700 (PDT), mw napisał(a):

źle słyszałeś, trabanty gniją na potęgę
hmm ale to nie korozja, tylko grzyb ;-).

owszem, nie - korozja. Sporo trabantów umarło na zwykłą rdzę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-13 02:28:17
Autor: mw
On 12 Wrz, 21:50, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

> hmm ale to nie korozja, tylko grzyb ;-).

owszem, nie - korozja. Sporo trabantów umarło na zwykłą rdzę.
kurde lipa, zapomniało mi się o ramie, taki ze mnie samochodziarz :-(.
ALe ramę chyba łatwiej zabezpieczyć niż samonośne?

Data: 2009-09-13 11:59:02
Autor: kogutek
> [...]
kurde lipa, zapomniało mi się o ramie, taki ze mnie samochodziarz :-(.
ALe ramę chyba łatwiej zabezpieczyć niż samonośne?
Trabant nie miał ramy. Ramę miała syrena i wartburg. Trabant miał nadwozie
samonośne.  --

Data: 2009-09-13 21:43:05
Autor: Artur Maśląg
Jaka marka -najmniejsza korozja ?
Waldek Godel pisze:
(...)
Kwestia gdzie gniło - resor był poprzecznie dokładnie między kołami. A
gniło częściej bardziej z tyłu.

Gniło i tu i tam.

A od 1988 były już sprężyny śrubowe.

LOL - biorąc pod uwagę, że Trabanta produkowano od 1957 roku, a
zakończono w 1991, to ten 1988 wygląda zwyczajnie śmiesznie
jako argument - szczególnie po tym, jak napisałem, ze zależało
to od modelu i rocznika.

opisuję tylko przypadłości tego auta, takie są fakty i tyle.

Fakty przedstawiasz dość dowolnie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-09-13 21:44:00
Autor: gruby
Jaka marka -najmniejsza korozja ?
jesteś gnidą jebaną

Data: 2009-09-14 10:46:22
Autor: Zorka

http://pl.wikipedia.org/wiki/Korozja

Data: 2009-09-12 21:54:46
Autor: lublex
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:f3k93snvzye5$.dlglepper.institute.com...
Dnia Sat, 12 Sep 2009 08:23:34 -0700 (PDT), mw napisał(a):
Słyszałem że Trabant, z droższych to chyba Ferrari.
źle słyszałeś, trabanty gniją na potęgę

Jaka korozja! Mole, mole zźerają (na potęgę)

pozdr
lublex

Data: 2009-09-12 20:57:50
Autor: Waldek Godel

taka: http://pl.wikipedia.org/wiki/Korozja

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-12 22:12:43
Autor: lublex
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:rznfza73op7.dlglepper.institute.com...
Dnia Sat, 12 Sep 2009 21:54:46 +0200, lublex napisał(a):
Jaka korozja! Mole, mole zźerają (na potęgę)
taka:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Korozja

A guzik: Bo mole tekturę wtrajały, o... takie mole (chyba):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Molowate

pozdr
lublex

P.S.
W sobotę, piatkowo sie zrobiło...
idę na spacer z psem

Data: 2009-09-12 21:17:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 12 Sep 2009 22:12:43 +0200, lublex napisał(a):

A guzik: Bo mole tekturę wtrajały, o... takie mole (chyba):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Molowate

Tektura nie była elementem nośnym tego auta, ze zdrowego trabanta można
zdjąć wszystkie panele z tektury i auto dalej mogło spokojnie jechać.
Trabant ze zgnitą półramą złamie się w pół.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-12 22:48:52
Autor: Scyzoryk
Jaka marka -najmniejsza korozja ?

Jaka korozja! Mole, mole zźerają (na potęgę)

najzwyklejsza. Cała rama jest metalowa i słabo zabezpieczona. Karoseria nie zardzewieje ale elementy nośne tak.

--
Pozdr
Scyzoryk

Jaka marka -najmniejsza korozja ?