Jaka matryca w laptopie w s³oneczne dni.

Data: 2015-05-14 22:56:10
Autor: suryga
Jaka matryca w laptopie w s³oneczne dni.
Dzieki grupie mam dell-a latitude z matow± matryc±.
W porównaniu do poprzednim Sony z serii VGN to prawdziwy postêp matryca b³yszcz±ca.

Pytanie czy mo¿e byæ jeszcze lepiej ? Bo czasami jak mi s³oñce na@^%&%)&* w ekran
 to ledwo co widzê mimo matowej matrycy.

Ewentualnie czy jest jakie¶ co¶ co pozwoli ¿eby ekran nie odbija³ ¶wiat³a?

Data: 2015-05-15 12:37:35
Autor: Jacek
Jaka matryca w laptopie w s³oneczne dni.
Dnia Thu, 14 May 2015 22:56:10 -0700 (PDT), suryga@gmail.com napisa³(a):

Cieñ.

Data: 2015-05-15 14:38:21
Autor: Marcin G.
Jaka matryca w laptopie w s³oneczne dni.
U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:d32a5a10-5894-4df6-a498-9fafb51f2368@googlegroups.com...

[...]

Mo¿e byæ znacznie lepiej, tylko czy Ciê staæ? Na przyk³ad:
http://www.rugged.com.pl/getac_b300.php
Jasno¶æ 700 nitów, w opcji nawet 1400.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-05-15 06:07:22
Autor: suryga
> [...]

> Ewentualnie czy jest jakie¶ co¶ co pozwoli ¿eby ekran nie odbija³ ¶wiat³a?

Mo¿e byæ znacznie lepiej, tylko czy Ciê staæ? Na przyk³ad:

Dzieki ale za cie¿ki :)
No i 13 tysiêcy

Jaka matryca w laptopie w s³oneczne dni.