Jaka mikrofalowke wybrac?

Data: 2009-03-11 19:58:06
Autor: NOFX
Jaka mikrofalowke wybrac?
Witam
Mam zamiar kupic mikrofalówkez grillem, tak w granicach 300 zl.
Jaka najlepiej wybrac? Jakiej firmy sie wystrzegac?:) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 3927 (20090311) __________

Data: 2009-03-15 04:27:44
Autor: ZbyszekZ
Jaka mikrofalowke wybrac?
On 11 Mar, 19:58, "NOFX" <n...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam
Mam zamiar kupic mikrofalówkez grillem, tak w granicach 300 zl.
Jaka najlepiej wybrac? Jakiej firmy sie wystrzegac?:)

Wszystkich tanich mikrofalówek trzeba się wystrzegać.
Aby obniżyć koszty, w pierwszej kolejności, chińczycy usuwają ekrany
chroniące przez mikrofalami.
Atesty są g warte bo atestowane są kompletne konstrukcje a dostarczane
z plastkiowymi ozodobami zamiast ekranów.

--
ZZ@private

Jaka mikrofalowke wybrac?