Jaka mysza w zastepstwie LX7?

Data: 2010-07-28 22:06:09
Autor: Tasiorsa
Jaka mysza w zastepstwie LX7?
W dniu 2010-07-28 12:19, Norbert pisze:
Padaja mi przyciski w Logitechu LX7 i musze ja wymienic, ale juz LX7 jest
nieprodukowany, a szkoda :/
Jak lubuisz ta myszke to ja bym nie wymienial na inna :) Ja mam 2 sztuki Logitecha G7 w ktorych przyciski juz dawno padly. Probowalem przyciski przelutowac z innych myszek porazka - padaly po miesiacu. Az w koncu kupilem w firmie TME http://zefiryn.tme.com.pl/arts/pl/a25/d2f211.html sa one made in Japan i dzialaja rewelacyjnie - wg mnie lepiej jak oryginaly. W jednej mam przelutowane 8 miesiecy emu w 2giej cos kolo 6 miesiecy - zadnych oznak zuzycia a klikam naprawde duzo wiec polecam.

Krzysiek

Jaka mysza w zastepstwie LX7?