Jaka myszka BT?

Data: 2016-12-23 00:27:24
Autor: Ktos i jeszcze cos
Jaka myszka BT?
Tak jak w temacie - szukam dobrej myszki na BT. Dlaczego BT? A dlatego, że  potrzebuję tego do ultrabooka, który ma tylko dwa porty USB, więc dobrze,  by nie były zajęte ciągle donglem od myszki bezprzewodowej.

Pytam o myszkę BT, bo o ile jest ich niewiele na rynku, o tyle nigdy  takowej nie miałem i nie wiem, jakich kłopotów należałoby się spodziewać.  Ze sprzętu BT mam słuchawki Calisia i problem z nimi jest taki, że słychać  w nich "plumkanie". Co ok 30 sek słychać takie ciche "plum". Ponoć to wina  sterowników i Windowsa, aczkolwiek nie mam tyle czasu by dociekać.

Czy myszki BT, oprócz spóźnionego zapłonu (czyli po dłuższej przerwie w  używaniu trzeba poruszać żeby zadziałała) miewają w trakcie działania  jakąś czkawkę lub inne dolegliwości?

Jak sprawuje się WiFi?

Podoba mi się Microsoft ARC, aczkolwiek nie upieram się przy niej. Broń  Panie przed myszkami Apple - są zbyt niskie jak dla mnie...

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

Data: 2016-12-23 11:12:10
Autor: Chris
Jaka myszka BT?
W dniu 2016-12-23 o 00:27, Ktos i jeszcze cos pisze:
Tak jak w temacie - szukam dobrej myszki na BT. Dlaczego BT? A dlatego,
że potrzebuję tego do ultrabooka, który ma tylko dwa porty USB, więc
dobrze, by nie były zajęte ciągle donglem od myszki bezprzewodowej.

Ja bym brał Logitecha o ile cena nie odstraszy ale dla wygody ja bym się poświęcił:

http://www.logitech.com/pl-pl/product/mx-anywhere2?crid=7

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2016-12-26 22:07:08
Autor: Ktos i jeszcze cos
Jaka myszka BT?
W dniu .12.2016 o 11:12 Chris <actchris@gazeta.pl> pisze:

[...]

O! Super! Myszka ma i BT i dongla :) Zamówiłem :)) Dzięki za namiary!

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

Data: 2016-12-27 17:22:16
Autor: JoteR
Jaka myszka BT?
"Ktos i jeszcze cos" napisał:

http://www.logitech.com/pl-pl/product/mx-anywhere2?crid=7

O! Super! Myszka ma i BT i dongla :) Zamówiłem :)) Dzięki za namiary!

Z ciekawości: czy po podłączeniu tej myszki via BT możesz także połączyć się np. z telefonem po BT, czy może komunikacja z myszką wyczerpuje już możliwości komunikacyjne stosu BT?

JoteR

Data: 2017-01-03 14:12:47
Autor: Ktos i jeszcze cos
Jaka myszka BT?
W dniu .12.2016 o 17:22 JoteR <usenet@interia.eu> pisze:

"Ktos i jeszcze cos" napisał:

[...]

Jeszcze nie testowałem takiego scenariusza, aczkolwiek w weekend przyjrzę  się bliżej.

Odnośnie samej myszki, to... z zalet wymieniłbym:
- bardzo fajnym rozwiązaniem jest praca z trzema urządzeniami - przełącza  się między nimi poprzez przycisk.
- możliwość zmiany trybu kółka ze skokowego na gładki (mimo wszystko wolę  skokowy)
- wygląd
- jest fajna (cokolwiek to znaczy)

Wady:
- dla mnie zbyt niska. Możliwe że to kwestia przyzwyczajenia, aczkolwiek  mimo wszystko...
- przydałoby się więcej urządzeń do sparowania a nie tylko 3 ;)
- kółko - możliwe, że to kwestia przyzwyczajenia
- przyciski pod kciukiem troche oporne i w złym miejscu - trzeba wyginać  kciuka, żeby użyć te przyciski.
- środkowy przycisk dla masochisty - b. twardy i w dodatku trochę mały -  trzeba wymacywać

Ogólnie za tą kasę (~240zł) nie jest źle, aczkolwiek mogłoby być lepiej :)

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

Data: 2017-01-04 09:02:07
Autor: Chris
Jaka myszka BT?
W dniu 2017-01-03 o 14:12, Ktos i jeszcze cos pisze:
- możliwość zmiany trybu kółka ze skokowego na gładki (mimo wszystko
wolę skokowy)

Ja czasami w swoim logi przełączam jak szybko chcę przewinąć xx stron, poza tym też wolę skokowy.

Ogólnie za tą kasę (~240zł) nie jest źle, aczkolwiek mogłoby być lepiej :)

Ogólnym problemem jest znalezienie myszki na BT która działa :)

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-02-21 19:44:14
Autor: JoteR
Jaka myszka BT?
"Ktos i jeszcze cos" napisał:

[...]

No i..?

JoteR

Data: 2017-02-21 14:10:02
Autor: rs
Jaka myszka BT?
On 12/22/2016 6:27 PM, Ktos i jeszcze cos wrote:

żeby nie śmiecić, bo temat niszowy, to się podepnę tutaj.
czy ktoś próbował z powodzeniem "podłączyć" bezprzewodową mysz applowską "magic mouse" do PC z windows? <rs>

Data: 2017-02-21 21:37:52
Autor: Marsjanin
Jaka myszka BT?
Dnia Tue, 21 Feb 2017 14:10:02 -0500, rs napisał(a):

żeby nie śmiecić, bo temat niszowy, to się podepnę tutaj.

To z reguły prowadzi donikąd. :P

czy  ktoś  próbował  z powodzeniem  "podłączyć"  bezprzewodową  mysz
applowską "magic mouse" do PC z windows? <rs>

Tak, kolega w pracy. Na laptopie  z Win7. Działa jako mysz, nie działa
touchpad na myszy. Na linuksie jeszcze nie sprawdzaliśmy.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2017-02-21 16:49:40
Autor: rs
Jaka myszka BT?
On 2/21/2017 4:37 PM, Marsjanin wrote:
[...]

dzialala z normalną PCtowa kartą BT? jaki to laptop moze wiesz? <rs>

Jaka myszka BT?