Jaka nagrywarka BluRay?

Data: 2017-03-10 12:15:28
Autor: Andyy
Jaka nagrywarka BluRay?
Wewnętrzna, najlepiej aby można było tworzyć płyty>25 GB

Data: 2017-03-10 18:01:12
Autor: radekp@konto.pl
Jaka nagrywarka BluRay?
Fri, 10 Mar 2017 12:15:28 +0100, w <o9u1sf$ne$1@node1.news.atman.pl>, Andyy
<nie@spamowac.tego> napisał(-a):

Wewnętrzna, najlepiej aby można było tworzyć płyty>25 GB

Zapewne nadal Pioneer.

Data: 2017-03-13 06:29:46
Autor: PJP
Jaka nagrywarka BluRay?
W dniu piątek, 10 marca 2017 12:15:28 UTC+1 użytkownik Andyy napisał:
Wewnętrzna, najlepiej aby można było tworzyć płyty>25 GB

A tak z ciekawości możesz doprecyzować to ">25 GB"? Chesz overburning robic na płycie jednowarstwowej, płyty DL czy BDXL ?
Pozdrawiam
PJP

Data: 2017-03-13 15:13:52
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka nagrywarka BluRay?
I dlaczego wewnętrzna?

-- -- -
Wewnętrzna

Data: 2017-03-13 17:11:11
Autor: Andyy
Jaka nagrywarka BluRay?
W dniu 13.03.2017 o 14:29, PJP pisze:
[...]

overburning się da? Kupiłem jedną płytę 50 GB ale są dużo droższe od tych 25 GB.

Data: 2017-03-13 14:16:13
Autor: PJP
Jaka nagrywarka BluRay?
W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 17:11:11 UTC+1 użytkownik Andyy napisał:

> [...]
> PJP

overburning się da? Kupiłem jedną płytę 50 GB ale są dużo droższe od tych 25 GB.

Raczej nie, już w przypadku dvd był problematyczny. Z tego co udało sie wykopać w googlach można probowac ale to daje płyty niezgodne ze specyfikacją i zwykle oznacza problemy z odczytem. Faktycznie płyty DL są sporo droższe od zwykłych.
Pozdrawiam
PJP

Data: 2017-03-14 09:49:07
Autor: radekp@konto.pl
Jaka nagrywarka BluRay?
Mon, 13 Mar 2017 14:16:13 -0700 (PDT), w
<5a2d997c-ee81-4ea0-bd19-422ebedbdf58@googlegroups.com>, PJP
<ppodsia@gmail.com> napisał(-a):

[...]

A BDXL to już prawdziwy kosmos cenowy.

Jaka nagrywarka BluRay?