Jaka nagrywarka z czarnym frontem?

Data: 2012-03-14 12:06:13
Autor: _THX.
Jaka nagrywarka z czarnym frontem?
Do DVR (CCTV) potrzebuję dołożyć nagrywarkę DVD/CD, typowy rozmiar 3,5'' i wysokość 1 modułu jak w typowym desktopie.
BTW całość działa na jakimś linuksie.
Chyba wolałbym bez tacki (slot-in?), bo nagrywarka będzie za suwaną klapką i jeszcze się tacce zechce wysuwać gdy klapka jest zamknięta, ale ostatecznie może być i z tacką.
Front nagrywarki powinien być czarny.
Coś polecicie?

Data: 2012-03-14 13:14:23
Autor: Chris
Jaka nagrywarka z czarnym frontem?
_THX. nabazgrał(a):

Do DVR (CCTV) potrzebuję dołożyć nagrywarkę DVD/CD, typowy rozmiar 3,5''
i  wysokość 1 modułu jak w typowym desktopie.

No to chyba 5.25"  bo wymiarami 3.5" to może to Amstrada albo Spectrum 128 by była :)

BTW całość działa na jakimś linuksie.
Chyba wolałbym bez tacki (slot-in?), bo nagrywarka będzie za suwaną
klapką i  jeszcze się tacce zechce wysuwać gdy klapka jest zamknięta,
ale ostatecznie  może być i z tacką.

Slot-In chyba tylko Pionner robił i chyba już nie uda się nic kupić.

Front nagrywarki powinien być czarny.

99.99% nagrywarek ma czarny front.

Coś polecicie?

Najtańszą :)

Data: 2012-03-15 07:56:33
Autor: _THX.
Jaka nagrywarka z czarnym frontem?
Oczywiście, przejęzyczenie.
A tych slot-in (na pełną wysokość modułu jak w desktopie, nie do notebooków) nie ma już na rynku?

-- -- -
No to chyba 5.25"

Data: 2012-03-15 09:31:10
Autor: Chris
Jaka nagrywarka z czarnym frontem?
_THX. nabazgrał(a):

Oczywiście, przejęzyczenie.
A tych slot-in (na pełną wysokość modułu jak w desktopie, nie do
notebooków)  nie ma już na rynku?

PISZ POD POSTEM :)

Jeśłi chodzi o SLOT-IN to raczej bez szans, dawno temu przestały być produkowane.

Data: 2012-03-15 14:05:48
Autor: m
Jaka nagrywarka z czarnym frontem?
W dniu 15.03.2012 09:31, Chris pisze:
_THX. nabazgrał(a):

[...]

A czy nie ma jakichś "przelotek" na nagrywarki laptopowe? Tj takie cuś - zaślepka z dziurą  w której można zamontować laptopowy napęd?

p. m.

Data: 2012-03-15 15:04:46
Autor: Michal Lukasik
Dnia 15.3.2012, m napisał(a):

A czy nie ma jakichś "przelotek" na nagrywarki laptopowe? Tj takie cuś - zaślepka z dziurą  w której można zamontować laptopowy napęd?

Są.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

Data: 2012-03-18 09:36:42
Autor: m
W dniu 15.03.2012 16:04, Michal Lukasik pisze:
Dnia 15.3.2012, m napisał(a):

A czy nie ma jakichś "przelotek" na nagrywarki laptopowe? Tj takie cuś -
zaślepka z dziurą  w której można zamontować laptopowy napęd?

Są.

No to _THX ma rozwiązanie.

Kupić takie "cuś" w kolorze czarnym (w cenie ???), do tego kupić napęd laptopowy (na allegro w cenie od 20 do 200zł) i jest.

p. m.

Data: 2012-03-14 13:51:37
Autor: Kapec
W dniu 2012-03-14 13:06, _THX. pisze:
[...]

Taniej wyjdzie dolozyc jakis HDD ewentualnie cos na karty SD plyty to przezytek.

Data: 2012-03-14 23:08:02
Autor: BETON
Jaka nagrywarka z czarnym frontem?

Taniej wyjdzie dolozyc jakis HDD ewentualnie cos na karty SD plyty to przezytek.

bzdury-
Czemu nie produkują muyzki czy filmów na SD lub HDD ?

Data: 2012-03-15 00:08:12
Autor: Jacek S.
W dniu 2012-03-14 23:08, BETON pisze:

Taniej wyjdzie dolozyc jakis HDD ewentualnie cos na karty SD plyty to
przezytek.

bzdury-
Czemu nie produkują muyzki czy filmów na SD lub HDD ?

E tam bzdury... Kwestia czasu.
A czemu nie produkują muzyki na winylach ( chyba że jakieś wersje dla koneserów, tudzież DJ'ów - ale to już nie to...)? Albo bajek dla dzieci na kliszach do rzutników "Ania" czy "Jacek"? Czemu nie kupujesz klisz do aparatu fotograficznego, czemu Kodak padł? Postęp, Panie, postęp... A muza i filmy jak na razie "idą" na CD/DVD, bo tyle odtwarzaczy/nagrywarek w czasie, kiedy też były nowościami wtłoczono w rynek, że nadal to się opłaca. Ale tak jak pisałem, to kwestia czasu... Przecież już masz w każdym domu jakiś odtwarzacz MP3, MP4, czy iPoda, lub telefon z możliwością słuchania muzy bezpośrednio z karty pamięci... Pomalutku te płyty odchodzą w cień... Tak myślę - może się mylę... Wszak kilka wynalazków, jak taczka, czy drabina istnieją steki lat, i jeszcze długo będą spełniać swoją rolę... Ale czy płyty CD/DVD? No nie wiem... Kiedy ostatnio używałeś nagrywarki/"odtwarzarki" CD/DVD w komputerze? Zamiast jakiegoś pendrivie USB? Ja dawno...

--
Jacek S.

Data: 2012-03-15 07:54:46
Autor: _THX.
Jaka nagrywarka z czarnym frontem?
Wygodniej jest dostarczyć jako dowód w sprawie (do straży miejskiej, policji)
nagranie z DVR na płycie CD/DVD kupionej za kilkadziesiąt groszy, niż na karcie pamięci za kilkanaście złotych.
Nie mówiąc o trudniejszym przypadkowym skasowaniu danych z płyty.

-- -- -

Data: 2012-03-15 09:28:53
Autor: Chris
[...]

Poza ttym nośniki magnetyczne nie są dowodem w sprawie ze względu na możliwość manipulacji.
Mogą służyć jako moateriał pomocniczy ale ogólnie wyrok nie może się opierać na takich materiałach :)

Data: 2012-03-15 09:43:50
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jaka nagrywarka z czarnym frontem?
Dnia 2012-03-15, o godz. 09:28:53
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Poza ttym nośniki magnetyczne nie są dowodem w sprawie ze względu na możliwość manipulacji.
Mogą służyć jako moateriał pomocniczy ale ogólnie wyrok nie może się
opierać na takich materiałach :)

Na czym opierasz takie stwierdzenie? Możesz się podeprzeć jakąś
wykładnią? Bo w kilkunastu przypadkach w których przekazywałem dane
zarówno prokuratura i sąd nagrania wideo dostarczone na nośnikach
zapisywalnych (nie tylko magnetycznych ale też na RW czy wysłane
e-mailem czy via FTP) traktują jako normalny dowód w sprawie. Osobie
przekazującej dane nadawany jest czasami - nie zawsze - status świadka.
Z racji tego że najczęsciej ja takie rzeczy przekazuję brałem udział w
paru sprawach. Np. w lipcu zeszłego roku nasz ochroniarz złapał na
gorącym uczynku mażącego po elewacji kolesia który był w tym czasie
nagrywany przez kamery. Kopia nagranie pojechało do prokuratury na
pendrajwie i w takiej formie zostało potraktowane jako główny dowód.
Wyrok zapadł, koleś nie apelował - trwa sprawa cywilna o odszkodowanie
za czyszczenie elewacji. A to tylko jeden niedawny przykład.

Podobnie dowodem jest np. zapis logów czy maili przesłany w formie
elektronicznej. Nie ma potrzeby dostarczania go w formie papierowej. Po
kilku  przypadkach gdy miałem ze sobą gotowe wydruki którymi prokurator
nie był zainteresowany - przestałem to od paru lat robić.

Zdrówko

Data: 2012-03-15 10:06:39
Autor: Chris
Jaka nagrywarka z czarnym frontem?
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

Kiedyś nie było, może się zmieniło ... musiał bym się dopytać ... jeśli jest teraz inaczej to sorry że wprowadziłem w błąd :)

Data: 2012-03-15 10:18:44
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jaka nagrywarka z czarnym frontem?
Dnia 2012-03-15, o godz. 10:06:39
> [...]

Kiedyś nie było, może się zmieniło ... musiał bym się dopytać ...
jeśli jest teraz inaczej to sorry że wprowadziłem w błąd :)

No powiedzmy tak od ~lata 2006 jak mam do czynienia z przekazywaniem
nagrań wideo z kilku systemów monitoringu (wcześniej robił to kto inny
i nei wiem jak to traktowano) forma nie miała znaczenia. Do tego
stopnia że zdarzało mi się chodzić z przenośnym dyskiem i kopiować
nagrania na laptop prokuratora czy wręcz wystawić mu to na
zahasłowanym FTP-ie do ściągnięcia. Choć wiele może zależeć od
konkretnego prokuratora/sędziego - no ale to już poza tematykę grupy
wykracza.

Zdrówko

Data: 2012-03-15 10:34:49
Autor: Chris
[...]

Ja miałem kontakt ciągły z firmą prawniczą do chyba 2006 roku o ile pamiętam, moja była tam pracowała do tego znajomy/sąsiad a z wrodzonej ciekawości tematem IT dowiadywałem się również sporo dla siebie. Dalej współpracujemy ale człowiek się starzeje, ludzie się przeprowadzają itd. i jakoś mam mniejszy kontakt choć dalej kożystam z ich usług dla stron w sigu .... ale fakt to nie jest temat i grupa na taką rozmowę więc zostawmy to jako EOT ...

Data: 2012-03-15 15:37:49
Autor: Yakhub
Jaka nagrywarka z czarnym frontem?
Witam!

W liście datowanym 15 marca 2012 (10:34:49) napisano:

[...]

Ale  dlaczego?  Rozmawiajcie  sobie  dalej, ciekawych rzeczy się można
dowiedzieć! :)

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2012-03-15 22:08:38
Autor: Padre
[...]

Może może, najważniejszym dowodem pozostanie zawsze nagranie pierwotne, a to bywa na nośniku magnetycznym. Przegranie go na CD raczej go nie uwiarygodni :)

Jaka nagrywarka z czarnym frontem?