Jaka najlepsza KK bez opłaty rocznej?

Data: 2010-12-20 16:14:15
Autor: Michał K.
Jaka najlepsza KK bez opłaty rocznej?
W dniu 2010-12-20 15:55, qq96.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Jaką kartę kredytową polecacie, jeśli głównym kryterium wyboru jest brak
opłaty rocznej i jak najmniej uciążliwe warunki zwalniające z tej opłaty? Z
karty korzystam bardzo sporadycznie, właściwie jest mi potrzebna wyłącznie
do okazjonalnych płatności za hotel, zakupy w internecie itp. sytuacjach
gdzie zapłata gotówką/zwykłym przelewem jest kłopotliwa.

Jeśli faktycznie tylko po to, to IMHO nie ma sensu się pchać w KK i pamiętać o wyciągach, spłatach ;) Tak poważnie- teraz większość kart debetowych pozwala na bezproblemowe płatności w internecie, w wielu bankach otrzymasz także wypukłe karty debetowe (a *z reguły* właśnie o wypukłość chodzi sprzedawcom np. w wypożyczalniach samochodowych).
W zakupach w internecie wypukłość nie powinna mieć znaczenia.

Jeśli jednak KK, to np. KIS z OpenFinance wydaje się być rozsądna, podobnie jak jubileuszowa Citi (to są karty bezwarunkowo bezpłatne), łatwo zwolnić się z opłaty w Polbanku.

Michał

Data: 2010-12-20 16:37:25
Autor:
Michał K. <nospam@nospam.org> napisał(a):
[...]

O tej możliwości nie pomyślałem. W takim razie które z debetówek równie dobrze spełnią założenia: darmowość + maksymalna akceptowalność, także za granicą?

Data: 2010-12-20 18:02:01
Autor: Michał K.
W dniu 2010-12-20 17:37, qq96@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

Jeśli głównie do transakcji w necie, mogą być debetówki płaskie, np. MBank, Inteligo, Open Finance. Generalnie karty płaskie są dobrze akceptowane na świecie, natomiast zawsze jest szansa na trafienie dziwnego sprzedawcy, który będzie kręcić nosem... Wszystko zależy od tego jak często podróżujesz i jak krytyczne jest dla Ciebie użycie karty w różnych miejscach. Z "poważnymi" miejscami typu hotele czy linie lotnicze nie będziesz mieć problemów z płaskimi kartami, pan Zenek/ Alejandro z kiosku w Meksyku może za to kręcić nosem na Visę Electron.

Jeśli *faktyczine* przyda Ci się wypukłość karty (jedyne takie miejsce w dzisiejszych czasach to wypożyczalnie samochodów i jakieś "niedobitki" wciąż posiadające imprintery)- Alior, Multibank (tyle, że tutaj z całkowitą darmowością będzie różnie)- przy czym np. debetówka Aliora pozwala na wypłaty we wszystkich bankomatach oraz oddziałach banków na świecie, jest wypukła i ma PayPass chodzący offline- jak dla mnie warta swojej ceny (chociaż nie używam jej często do płatności ;) ).

Nie wiem na 100% czy całkiem darmowa debetówka wypukła jest gdzieś w Polsce oferowana, ale mam nadzieję, że tak :) Jeśli całkowita darmowość jest bardzo istotna, to może faktycznie lepiej postarać się o kartę kredytową z open finance.

Michał

Data: 2010-12-20 17:07:27
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 20 Dec 2010 16:14:15 +0100, Michał K. napisał(a):
[...]

A ja odradze. Bo nie znasz dnia ani godziny, gdy sie dowiesz ze twoja fajna
karta debetowa nie jest karta kredytowa i masz zaplacic gotowka za samochod :)

Tez polecam jubileuszowa Citi - prosciej byc nie moze: zadnych warunkow dla
zwolnienia z oplat, a jest to jednak prawdziwa kredytowka.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-12-20 18:14:14
Autor: MarekZ
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnigv3ae.fh6.joshua@tau.ceti.pl...

Tez polecam jubileuszowa Citi - prosciej byc nie moze: zadnych warunkow dla
zwolnienia z oplat, a jest to jednak prawdziwa kredytowka.

A KURSY to pies? Co klientowi z darmowości w kontekście KURSÓW? :)

Data: 2010-12-21 06:35:16
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 20 Dec 2010 18:14:14 +0100, MarekZ napisał(a):
[...]

Przy okazjonalnym uzytkowaniu darmowosc+niezawodnosc jest chyba istotniejsza
:)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-12-21 08:11:36
Autor:
Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> napisał(a):
Przy okazjonalnym uzytkowaniu darmowosc+niezawodnosc jest chyba
istotniejsza

Dokładnie tak, karta będzie użyta może kilka razy w roku i nie na jakieś duże kwoty, więc na kursach mi nie zależy.

Data: 2010-12-20 18:14:14
Autor: Michał K.
W dniu 2010-12-20 18:07, Jacek Osiecki pisze:

A ja odradze. Bo nie znasz dnia ani godziny, gdy sie dowiesz ze twoja fajna
karta debetowa nie jest karta kredytowa i masz zaplacic gotowka za samochod :)

Jak masz wypukłą debetówkę, to nie ma na to realnych szans.

Tez polecam jubileuszowa Citi - prosciej byc nie moze: zadnych warunkow dla
zwolnienia z oplat, a jest to jednak prawdziwa kredytowka.

Szczerze- to już bym wolał tą gotówkę niż płacić za wynajem po kursach Citi :)
Do autora wątku- Citi spoko, ale to płatności krajowych, w PLN.

Michał

Jaka najlepsza KK bez opłaty rocznej?