Jaka najlepsza lokata roczna?

Data: 2009-10-25 15:07:11
Autor: Jagonisia
Jaka najlepsza lokata roczna?
Cześć,
Jaka jest obecnie najbardziej korzystna lokata roczna? Chodzi o 10 000 zł. W jakim banku i jakie jest oprocentowanie? Czy ktoś z Was ma może ostatnio jakąś zakładał?
Pozdrawiam,
Jagonisia

Data: 2009-10-25 16:10:31
Autor: lokatybezbelki
Jaka najlepsza lokata roczna?
Witam,
najkorzystniejsze są bez belkowe:
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Pozdrawiam.

Data: 2009-10-25 16:29:15
Autor: glaukonWYTNIJTO
Jaka najlepsza lokata roczna?

Jaka jest obecnie najbardziej korzystna lokata roczna? Chodzi o 10 000 zł. W jakim banku i jakie jest oprocentowanie? Czy ktoś z Was ma może ostatnio jakąś zakładał?

Lokaty roczne są niezbyt korzystne (podatek). Ja bym obstawiał, że dobrze
wyjdzie stałe półroczne 5,65% netto w OF/Noble z jednym automatycznym
przedłużeniem. Ale kto wie?

Są w ogóle jakieś roczne na 7%?

Data: 2009-10-25 16:59:35
Autor: ffiona
Jaka najlepsza lokata roczna?

Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał

Lokaty roczne są niezbyt korzystne (podatek). Ja bym obstawiał, że dobrze
wyjdzie stałe półroczne 5,65% netto w OF/Noble z jednym automatycznym
przedłużeniem. Ale kto wie?

No a ja założyłam na próbę lokatę optymalną w OF i nie mam od 13 października potwierdzenia pocztą. W Internecie widać lokatę i odsetki, ale na piśmie nic nie mam. Złożyłam wnioski, żeby władować tam kolejne 150 tys., ale nie przypuszczałam, że nie dostanę potwierdzenia na piśmie. Więc się wstrzymuję. Czy za niezrealizowane wnioski jest jakaś kara?
Pozdr.
A.

Data: 2009-10-25 09:33:43
Autor: Tomek z Wawy
On 25 Paź, 16:59, "ffiona" <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:

No a ja założyłam na próbę lokatę optymalną w OF i nie mam od 13
października potwierdzenia pocztą. W Internecie widać lokatę i odsetki, ale
na piśmie nic nie mam.

A tak właściwie to po co Ci to potwierdzenie pocztą? W nim nie ma nic
ciekawego. Potwierdzeniem jest wniosek + przelew z konta. Nic więcej
nie potrzeba.

Czy za niezrealizowane wnioski jest jakaś kara?

Nie ma, on ma tylko datę ważności i jak wpłacisz po niej to środki
wrócą na Twoje konto.

Data: 2009-10-25 17:37:09
Autor: glaukonWYTNIJTO
Jaka najlepsza lokata roczna?

No a ja założyłam na próbę lokatę optymalną w OF i nie mam od 13 października potwierdzenia pocztą. W Internecie widać lokatę i odsetki, ale na piśmie nic nie mam.

Mnie też nie przysłali, więc wysłałem zapytania pod dwa adresy i w pół godziny
odebrałem dwa telefony, a po dwóch dniach potwierdzenie było w skrzynce. --

Data: 2009-10-25 22:25:48
Autor: Valdi.Pavlack
Jaka najlepsza lokata roczna?
"ffiona" news:hc1sn3$893$1news.onet.pl

[...]

Nie panikuj piękna! :)
U mnie były takie przypadki, że papierowe potwierdzenie otwarcia lokaty
przychodziło na tydzień przed jej zakończeniem :)
Zresztą jak napisali poprzednicy - po co ci ono potrzebne?
Lokata jest założona? - jest!
Elektroniczne potwierdzenie jest? - jest!

Jaki z tego wniosek? Nie martwić się na zapas. Spać spokojnie i jak są wolne
środki na lokaty to je tam wpakować póki jest taka a nie inna oferta.

Pozdrawiam.

Data: 2009-10-25 17:00:59
Autor: Adam Sito
Jaka najlepsza lokata roczna?
Konto oszczędnościowe w Polbanku, do 15 tys. masz oprocentowanie 6,5 % z codzienną kapitalizacją, co pozwala ominąć belkowe i daje efekt procentu złożonego. Kwota pow. 15 tys. jest na 5%. Przy rocznym oszczędzaniu ciekawy efekt, moim zdaniem lepszy od typowej lokaty.
minus - egzotyczna i totalnie niefunkcjonalna bankowość internetowa.
--
AS __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4534 (20091022) __________

Data: 2009-10-25 17:49:02
Autor: stasio
Adam Sito wrote:
[...]

A 6,5% nie jest przypadkiem tylko do 5k PLN?

--
stasio

Data: 2009-10-25 18:38:43
Autor: Damian Niusy
Jaka najlepsza lokata roczna?
Tak, ale dzielisz ten 15 kilo na 3 rachunki po 5 kilo. A 5% to od nadwyżki ponad 5 kilo więc nie należy sie obawiać że jak przekroczy te 5 kilo to odsetki będa mniejsze.

Damian

Data: 2009-10-25 20:11:16
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@interia.pl> napisał w wiadomości news:hc22jg$jp1$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tak, ale dzielisz ten 15 kilo na 3 rachunki po 5 kilo. A 5% to od nadwyżki
ponad 5 kilo więc nie należy sie obawiać że jak przekroczy te 5 kilo to
odsetki będa mniejsze.

chyba ktoś pisał że można już teraz mieć tylko jedno

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-25 22:47:38
Autor: Damian Niusy
Jaka najlepsza lokata roczna?

chyba ktoś pisał że można już teraz mieć tylko jedno

To nie jest prawda

możesz założyć nawet 3 konta, dzięki czemu na każdym możesz bez problemu oszczędzać niezależnie na trzy różne cele, np. na nowy samochód, wakacje czy nowe mieszkanie.
http://www.polbankefg.pl/konta-lokaty/konto-mocno-oszczedzajace/index.html
http://www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_prowizji_dla_klientow_indywidualnych.pdf

Data: 2009-10-25 23:53:02
Autor: Adam Sito
Jaka najlepsza lokata roczna?
chyba ktoś pisał że można już teraz mieć tylko jedno

Można mieć 3 KO, czyli 15 tys. na 6,5 procent przy codziennej kapitalizacji i procencie złożonym. Na dzisiaj nic lepszego nie znajdziesz. A na pewno wychodzi to korzystniej niż roczna lokata na 6,5 czy nawet 7 %.

--
AS __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4534 (20091022) __________

Data: 2009-10-26 02:15:07
Autor: Krzysiek
On 25 Paź, 20:11, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

chyba ktoś pisał że można już teraz mieć tylko jedno

W TOiP stoi jak byk nadal, że 3. Więc pewnie w jakimś oddziale nie
znali własnej oferty i tyle..

Data: 2009-10-26 20:48:19
Autor: Damian Niusy
Jaka najlepsza lokata roczna?
Ten bank jest hujowy nie zakładajcie tak rachunków. Jeden wielki syf i tyle.

Data: 2009-10-26 21:20:23
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@interia.pl> napisał w wiadomości news:hc4v1t$16v$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ten bank jest hujowy nie zakładajcie tak rachunków.
Jeden wielki syf i tyle.

to fakt, ale jako krótkoterminowa lokata jest najlepszy
nie blokujesz kasy i procent w porządku, ciekawe kiedy poleci

Data: 2009-10-26 02:16:00
Autor: Krzysiek
On 25 Paź, 17:00, "Adam Sito" <adams...@poczta.onet.pl> wrote:

minus - egzotyczna i totalnie niefunkcjonalna bankowość internetowa.
No ale jeśli to ma być jako lokata to net nie jest aż taki konieczny,
zwłaszcza jeśli jest dużo oddziałów.

Data: 2009-10-26 20:49:18
Autor: Damian Niusy
Jaka najlepsza lokata roczna?

minus - egzotyczna i totalnie niefunkcjonalna bankowość internetowa.
No ale jeśli to ma być jako lokata to net nie jest aż taki konieczny,
zwłaszcza jeśli jest dużo oddziałów.

Ten bank jest hujowy nie zakładajcie tam rachunków. Jeden wielki syf i tyle.

Data: 2015-01-14 13:46:35
Autor: netinvest.pl
Jaka najlepsza lokata roczna?
W dniu niedziela, 25 października 2009 16:07:11 UTC+1 użytkownik Jagonisia napisał:
Cze��,
Jaka jest obecnie najbardziej korzystna lokata roczna? Chodzi o 10 000 z�. W jakim banku i jakie jest oprocentowanie? Czy kto� z Was ma mo�e ostatnio jak�� zak�ada�?
Pozdrawiam,
Jagonisia

-- Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta..pl/usenet/

Trochę informacji o najlepszych lokatach jest na http://najlepsza-lokata.netinvest.pl/.