Jaka nawigacja? 100-300zł

Data: 2018-08-17 04:37:31
Autor: Pablo Eldiablo
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 22:37:29 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
Cześć.

Tata poprosił mnie o pomoc w wybraniu nawigacji. Niestety na sugestię użyj Google Maps z Yanosikiem albo Waze odpowiedział, że nie, telefon ma być do odbierania telefonów a nawigacja do prowadzenia i ma być osobne urządzenie.

No i klops, bo ja się nie znam na nawigacjach :( Proszę Was serdecznie o pomoc.

Co ma mieć:
- mapa Polski (dobrą!) i fajnie jak by była Europy
- "Ma mieć kartę zewnętrzną by doładowywać mapy" - tego nie rozumiem, ale nie posiadałem nigdy takiego urządzenia, więc się nie znam i nie wiem o co może chodzić.
- jakiś przyzwoity okres aktualizacji map
- wykrywać fotoradary (nie wiem czy te navi mają jakieś wykrywanie korków i suszarek - jeśli tak to na pewno taka funkcja nie zaszkodzi)
- 5"
- prosta w obsłudze i szybko działająca

Cena 100zł (ale ostatecznie 300 jakby się nie dało).

Pomożecie coś wybrać?

Za 150zł mogę sprzedać Tomtom via 120, do tego aktualizacja map obecnie ok. 150zł/rok (PL + Europa)

Data: 2018-08-17 14:06:01
Autor: jerzu.xyz
Jaka nawigacja? 100-300zł
On Fri, 17 Aug 2018 04:37:31 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo
<pabloeldiablo333@gmail.com> wrote:

Za 150zł mogę sprzedać Tomtom via 120, do tego aktualizacja map obecnie ok. 150zł/rok (PL + Europa)

Za 350 można miec refubrished via 135 z mapami europy lifetime.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-08-17 06:26:16
Autor: Pablo Eldiablo
Jaka nawigacja? 100-300zł
<pabloeldiablo> wrote:

>Za 150zł mogę sprzedać Tomtom via 120, do tego aktualizacja map obecnie ok. 150zł/rok (PL + Europa)

Za 350 można miec refubrished via 135 z mapami europy lifetime.

No to takie rozwiązanie wątkotwórcy bym polecił. Ja za swoją via 120 z mapami na rok płaciłem ponad 500, ale to jakiś czas temu było. Nawigacja bardzo OK, całą Europę z nią zjeździłem.

Jaka nawigacja? 100-300zł