Jaka nawigacja? 100-300zł

Data: 2018-08-16 22:36:23
Autor: PlaMa
Jaka nawigacja? 100-300zł
Cześć.

Tata poprosił mnie o pomoc w wybraniu nawigacji. Niestety na sugestię użyj Google Maps z Yanosikiem albo Waze odpowiedział, że nie, telefon ma być do odbierania telefonów a nawigacja do prowadzenia i ma być osobne urządzenie.

No i klops, bo ja się nie znam na nawigacjach :( Proszę Was serdecznie o pomoc.

Co ma mieć:
- mapa Polski (dobrą!) i fajnie jak by była Europy
- "Ma mieć kartę zewnętrzną by doładowywać mapy" - tego nie rozumiem, ale nie posiadałem nigdy takiego urządzenia, więc się nie znam i nie wiem o co może chodzić.
- jakiś przyzwoity okres aktualizacji map
- wykrywać fotoradary (nie wiem czy te navi mają jakieś wykrywanie korków i suszarek - jeśli tak to na pewno taka funkcja nie zaszkodzi)
- 5"
- prosta w obsłudze i szybko działająca

Cena 100zł (ale ostatecznie 300 jakby się nie dało).

Pomożecie coś wybrać?

Data: 2018-08-16 14:57:25
Autor: Przemyslaw P.
Jaka nawigacja? 100-300zł
Jakaś Lumia, np 640,do tego karta sim i jest darmowa Here plus Yanosik w tle. W 300zł masz urządzenie z nawigacją, mapami całej Europy i dodatkowo awaryjny telefon, z którego można zadzwonić. Przede wszystkim jest online, o co w tym budżecie będzie ciężko

Data: 2018-08-18 10:14:26
Autor: Pszemol
Jaka nawigacja? 100-300zł
"Przemyslaw P." <przemyslaw.22@gmail.com> wrote in message news:6593db66-c7bf-4578-910b-5bcb8aa97823googlegroups.com...
[...]

I będziesz musiał go nosić ze sobą w kieszeni, bo w aucie
nie zostawisz - bo w lecie, w upale, stopi się w kabinie
a w zimie, na mrozie, nie uruchomisz go zanim baterii nie
ogrzejesz... Smartfony mają wąskie widełki temperatur pracy
w porównaniu do wahań temperatur w kabinie samochodu.

Data: 2018-08-18 13:43:36
Autor: Przemyslaw P.
Jaka nawigacja? 100-300zł
Jaki problem schować telefon do schowka w aucie? Poza tym, każdy chyba telefon potrafi wystartować po podpięciu do ładowarki.

Data: 2018-08-19 08:01:57
Autor: Czarek
Jaka nawigacja? 100-300zł

W dniu 18.08.2018 o 22:43, Przemyslaw P. pisze:

Poza tym, każdy chyba telefon potrafi wystartować po podpięciu do ładowarki.

Z Androidem to chyba żaden, temat ten był niedawno przerabiany na pl.misc.telefonia.gsm

--
Czarek

Data: 2018-08-19 08:37:39
Autor: Akarm
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-19 o 08:01, Czarek pisze:

Poza tym, każdy chyba telefon potrafi wystartować po podpięciu do ładowarki.

Z Androidem to chyba żaden

Jesteś idiotą?
Zdecyduj się - albo każdy, albo nie każdy.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-19 08:59:45
Autor: Czarek
Jaka nawigacja? 100-300zł

W dniu 19.08.2018 o 08:37, Akarm pisze:
[...]

Zdecydowałem - jesteś chamem.
Coś taki spięty? Zerknij chamie do tamtego wątku, jeśli dobrze pamiętam to komuś się jakiś model załączał po podłączeniu zasilania.
Nie testowałem chamie wszelkich telefonów aby napisać, że żaden.

--
Czarek

Data: 2018-08-19 09:33:22
Autor: Akarm
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-19 o 08:59, Czarek pisze:

[...]

Jesteś wyjątkowym kretynem.

Coś taki spięty? Zerknij chamie do tamtego wątku, jeśli dobrze pamiętam to komuś się jakiś model załączał po podłączeniu zasilania.
Nie testowałem chamie wszelkich telefonów aby napisać, że żaden.

To dlaczego kretynie piszesz, że każdy potrafi wystartować oraz jednocześnie, że żaden z Androidem?
Skąd się takie debile biorą?
Szkoda czasu na łachudrę...
plonk

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-19 10:21:09
Autor: Czarek
Jaka nawigacja? 100-300zł

W dniu 19.08.2018 o 09:33, Akarm pisze:
[...]

Zabolało chamie? Nie pierwszy raz jesteś tak określany?

[...]

O siebie pytasz chamie?

Szkoda czasu na łachudrę...

Jesteś odważny i chamski bo bezpieczeństwo daje ci internet. W innej sytuacji za tak chamskie "wycieczki" byś dostał od rozmówcy w ten swój zawszawiony łeb, tak że długo byś to popamiętał.

--
Czarek

Data: 2018-08-19 15:30:42
Autor: Mateusz Viste
Jaka nawigacja? 100-300zł
On Sun, 19 Aug 2018 09:51:37 -0500, Pszemol wrote:
Może weź sobie coś na uspokojenie? Zapytaj w aptece o jakieś zioła...

Najlepszy na uspokojenie jest Nembutal. Wystarczy 9 g.

Mateusz

Data: 2018-08-19 18:31:57
Autor: Czarek
Jaka nawigacja? 100-300zł

W dniu 19.08.2018 o 16:51, Pszemol pisze:

Każdy telefon potrafi wystartować napisał Przemek.
Czarek go zacytował bez oznaczania cytatu i dopisał że
z Androidem chyba żaden.

Zgadza się, przypadkowo przy cytowaniu wciąłem znacznik cytatu, czego nie zauważyłem a ten cham zamiast pomyśleć i/lub spojrzeć na post wcześniejszy (jego Thunderbird nie sprawia z tym najmniejszego problemu) wyskakuje z prostackim chamstwem.

--
Czarek

Data: 2018-08-19 20:20:04
Autor: z
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-19 o 18:31, Czarek pisze:

UFFF Doczytałem do tego miejsca :-)

Z praktyki:
Właśnie używam w aucie tabletu Galaxy tab3. (staroć)
Urządzenie pod wyczerpaniu baterii (jak każde z androidem) nie uruchomi się samo po podłączeniu ładowarki. Trzeba przytrzymać przycisk.

Moja lumia1020 z win8.1 potrafi to zrobić.
Dlatego się na Androidzie zawiodłem.
Zwłaszcza że ostatnio robię krótkie dystansy i za każdym razem trzeba włączyć żeby ten Yanosik się odpalił ;-)

Przez ostatnią zimę raz czy dwa razy pojawił się komunikat że jest zbyt zimno i bateria nie może być ładowana.
Mam oryginalną ładowarkę Samsunga która daje tyle prądu że wystarcza na działanie i ładowanie baterii.  Nie wszystkie ładowarki to potrafią ;-)

Również podczas upałów kilka razy pojawiał się komunikat o niemożności ładowania.
Nigdy nie trwa to powyżej kilku minut.
Ostatnio jednak wolę przykrywać pokrowcem tablet w obawie przed złodziejami czy "roztopieniem" w słońcu. Nie wiem dlaczego bardziej :-)

Generalnie urządzenie jakoś przetrwało 10 mies. w samochodzie.

Data: 2018-08-20 11:45:18
Autor: kk
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-19 o 20:20, z pisze:

[...]

Czy ktoś chce świetnego HTC 8X z Win 8.1 z dwoma dedykowanymi uchwytami samochodowymi? :-) Nie wyłącza się w upale :-) Cienki jest, można go nosić w kieszeni :-)

Data: 2018-08-19 09:29:30
Autor: collie
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 19.08.2018 08:37, Akarm pisze:

[...]

Gdyby Ci rozbuchane ego nie przysłaniało własnej głupoty,
to byś zauważył, że Twój przedpiśca dwukrotnie użył słowa
"chyba" i nic nie musi decydować.

Data: 2018-08-19 09:49:27
Autor: Akarm
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-19 o 09:29, collie pisze:
[...]

Moje ego nie ma tu nic do rzeczy.
Uważasz, że to logiczne? Że wystarczy napisać"chyba" i już można pisać dowolną głupotę? W rodzaju że "chyba" wszystkie poza "chyba" większością?
No to gratuluję "inteligencji". :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-19 10:42:29
Autor: cef
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-19 o 09:49, Akarm pisze:

Moje ego nie ma tu nic do rzeczy.

Coś nie pozwoliło Ci sprawdzić czy przeanalizować cytowania.
U mnie te niby sprzeczne informacje pochodzą od różnych osób.

Data: 2018-08-19 11:12:31
Autor: Akarm
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-19 o 10:42, cef pisze:

Coś nie pozwoliło Ci sprawdzić czy przeanalizować cytowania.
U mnie te niby sprzeczne informacje pochodzą od różnych osób.

Wydaje mi się, że to niemożliwe.
Mój czytnik cytowanie pokazuje poprawnie.
Czyżbyś swój Thunderbird jakoś przerobił, że pokazuje coś innego?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-19 12:02:23
Autor: cef
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-19 o 11:12, Akarm pisze:
[...]

Być może pokazuje, ale nie powinien blokować myślenia.
W poście użytkownika Czarek - godz 08.01 -  pierwsze zdanie
jest cytatem z Przemysława P. - jest nawet wrotka.

Czyżbyś swój Thunderbird jakoś przerobił, że pokazuje coś innego?

U mnie pokazuje bez znaków cytowania, ale to nie przeszkadza mi odbierać
tekstu z odrobiną zrozumienia.

Data: 2018-08-19 12:33:23
Autor: Akarm
[OT] Re: Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-19 o 12:02, cef pisze:

Jak widać, wrotka niekoniecznie świadczy o jakimkolwiek cytowaniu czegokolwiek.

UWAGA!
Napisałem to w odpowiedzi na post, w którym "cef" uważa, że wrotka jest dowodem cytowania.

Nie mam zamiaru się spierać.
Być może masz rację, być może jakieś cytowanie gdzieś się trafia bez znaków cytowania. Nie mnie rozkminiać, czy może któryś (oraz ewentualnie który?) zwrot należy przypisać komuś innemu, niż piszącemu. Gdybyśmy teraz zaczęli uważać wszystkie posty bez znaków cytowania za cytaty, to wątpię w jakiekolwiek dyskusje na piśmie.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-19 12:40:03
Autor: cef
W dniu 2018-08-19 o 12:33, Akarm pisze:
[...]

Wcale nie uważam, że jest dowodem. Powinna jednak skłonić do zastanowienia
się nad treścią - czy przypadkiem nie ma cytowania bez znaków.

Nie mam zamiaru się spierać.
Być może masz rację, być może jakieś cytowanie gdzieś się trafia bez znaków cytowania. Nie mnie rozkminiać

Jeśli nie rozkminiasz, to powstrzymaj się od bezsensownych ataków.

Data: 2018-08-20 21:33:24
Autor: Tom N
Akarm w <news:5b794773$0$608$65785112news.neostrada.pl>:

UWAGA!
Napisałem to w odpowiedzi na post, w którym "cef" uważa, że wrotka jest dowodem cytowania.

Dobrze że nie zmieniłeś topicu...

[...]

Ba, leniuch nie czyta w razie wątpliwości, on zamienia sie w zbigniewa i
oskarża... AKARM -- anagram KARMA

Gdybyśmy teraz zaczęli

Cef o myśleniu pisał, tego u ciebie brakuje!

--
'Tom N'

Data: 2018-08-19 11:42:52
Autor: collie
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 19.08.2018 09:49, Akarm pisze:

W dniu 2018-08-19 o 09:29, collie pisze:

Gdyby Ci rozbuchane ego nie przysłaniało własnej głupoty,

No to gratuluję "inteligencji". :D

Utwierdziłeś mnie tylko w tym, co napisałem.

Data: 2018-08-20 12:53:27
Autor: radekp@konto.pl
Jaka nawigacja? 100-300zł
Sun, 19 Aug 2018 08:37:39 +0200, w <5b791033$0$595$65785112@news.neostrada.pl>,
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał(-a):

Jesteś idiotą?
Zdecyduj się - albo każdy, albo nie każdy.

A zauważyłeś, że to napisały inne osoby?

Data: 2018-08-16 22:29:05
Autor: przemek.jedrzejczak
Jaka nawigacja? 100-300zł
jesli dedykowana to Garmin
https://allegro.pl/nawigacja-samochodowa-gps-garmin-nuvi-2445-lt-i7511935804.html#thumb/4
jak nie ma dozywotniej mapy to mozna sciagnac ump dla pl

Data: 2018-08-16 22:39:27
Autor: PlaMa
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-16 o 22:36, PlaMa pisze:

[...]

o doczytuję i jeszcze ode mnie

- asystent pasa ruchu!

Data: 2018-08-16 22:44:08
Autor: Cavallino
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 16-08-2018 o 22:36, PlaMa pisze:
[...]

Rozumiem, że to cena za sam abonament za rok za sam program, a urządzenie sobie dokupisz?

Data: 2018-08-16 22:48:54
Autor: PlaMa
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-16 o 22:44, Cavallino pisze:

Rozumiem, że to cena za sam abonament za rok za sam program, a urządzenie sobie dokupisz?

Źle rozumiesz.

Data: 2018-08-16 22:55:21
Autor: Czarek
Jaka nawigacja? 100-300zł

W dniu 16.08.2018 o 22:48, PlaMa pisze:
W dniu 2018-08-16 o 22:44, Cavallino pisze:

Rozumiem, że to cena za sam abonament za rok za sam program, a urządzenie sobie dokupisz?

Źle rozumiesz.

Gratuluję olbrzymiego poczucia "chumoru" (humorem tego nazwać nie można) ;-)

--
Czarek

Data: 2018-08-16 23:21:16
Autor: PlaMa
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-16 o 22:55, Czarek pisze:

Gratuluję olbrzymiego poczucia "chumoru" (humorem tego nazwać nie można)

chomoru :) - ale grupa umarła :(

Data: 2018-08-17 04:37:31
Autor: Pablo Eldiablo
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 22:37:29 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
[...]

Za 150zł mogę sprzedać Tomtom via 120, do tego aktualizacja map obecnie ok. 150zł/rok (PL + Europa)

Data: 2018-08-17 14:06:01
Autor: jerzu.xyz
Jaka nawigacja? 100-300zł
On Fri, 17 Aug 2018 04:37:31 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo
<pabloeldiablo333@gmail.com> wrote:

Za 150zł mogę sprzedać Tomtom via 120, do tego aktualizacja map obecnie ok. 150zł/rok (PL + Europa)

Za 350 można miec refubrished via 135 z mapami europy lifetime.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-08-17 06:26:16
Autor: Pablo Eldiablo
Jaka nawigacja? 100-300zł
<pabloeldiablo> wrote:

>Za 150zł mogę sprzedać Tomtom via 120, do tego aktualizacja map obecnie ok. 150zł/rok (PL + Europa)

Za 350 można miec refubrished via 135 z mapami europy lifetime.

No to takie rozwiązanie wątkotwórcy bym polecił. Ja za swoją via 120 z mapami na rok płaciłem ponad 500, ale to jakiś czas temu było. Nawigacja bardzo OK, całą Europę z nią zjeździłem.

Data: 2018-08-17 12:23:42
Autor: T.
Jaka nawigacja? 100-300zł
[...]

Przy takich wymaganiach polecam smartfona (może być nawet używany).
Wgrasz sobie np. MapsMe (działa off-line) albo korzystasz z google maps (wymaga połączenia z Internetem) i masz mapy. Wgrywasz Yanosika i masz radary.
Tylko za taką kasę to nie wiem, czy będzie "szybko działająca".
Musisz też liczyć się, że w bezpłatnych mapach masz ograniczone możliwości wyszukiwania drogi, a więc tylko "do celu", bez żadnych punktów pośrednich, do tego żadnego wariantowania drogi (typu: szybka, krótka, optymalna, łatwa, itp.).
A co do cen dedykowanych urządzeń - poszukaj w necie (choćby na ceneo.pl - masz tu mozliwość wybierania kryteriów).
T.

Data: 2018-08-21 12:37:07
Autor: Mirek Ptak
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-16 o 22:36, PlaMa pisze:

Cena 100zł (ale ostatecznie 300 jakby się nie dało).

Pomożecie coś wybrać?

TomTom.
Dwie przykładowe aukcje z Allegro na używane urządzenia:
https://allegro.pl/tomtom-go-500-speak-and-go-europa-i7517714545.html#thumb/8
350zł wprawdzie, ale bardzo dobry model TT.

https://allegro.pl/nawigacja-tomtom-go-50-afa50-i7498223646.html#thumb/1

W grę wchodzą też tańsze TomTomy, ale nie mają Live Traffic. Jeśli nie jest to potrzebne to jakiś model Start może spełnić wymagania.

Szukaj urządzeń z dożywotnimi mapami i traffic - asystent pasa ruchu jest bardzo dobry - w linku możesz poczytać o GO 50:
https://www.x-kom.pl/p/380948-nawigacja-samochodowa-tomtom-go-50-refurb-5-europa-dozywotnia.html

Ja mam Go 500 i bardzo sobie chwalę. Jedyny minus to płatna subskrypcja fotoradarów, ale często są promocje tak że mam te fotoradary na jakieś dwa lata do przodu ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2019-02-05 15:30:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaka nawigacja? 100-300zł
Hello PlaMa,

Thursday, August 16, 2018, 10:36:23 PM, you wrote:

[...]

Cena 100zł (ale ostatecznie 300 jakby się nie dało).

Buhahaha!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-02-06 15:10:48
Autor: Maciek
Jaka nawigacja? 100-300zł
Dnia Tue, 5 Feb 2019 15:30:43 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Buhahaha!

Uprawiasz archeologię? ;)

Post ma 8 miesięcy.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-09 20:21:02
Autor: J.F.
Jaka nawigacja? 100-300zł
[...]

Ale o co chodzi ?

Na Allegro bywaly i tansze (nowe), w sklepach o ile pamietam tez
bywaly, ale widac na tym sie nie zarobi i zostaly same drogie :-)

J.

Data: 2019-02-14 13:42:31
Autor: J.F.
Jaka nawigacja? 100-300zł
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4045612769$20190205153044@squadack.com...
Hello PlaMa,
Thursday, August 16, 2018, 10:36:23 PM, you wrote:
[...]
Cena 100zł (ale ostatecznie 300 jakby się nie dało).
Buhahaha!

Jesli dawno nie kupiona - w Selgrosie Navitel GPS F150 159zl z VAT.

Ale ... mapy Polski, Czech Slowacji, Ukrainy i Bialorusi ... troche malo.

J.

Data: 2019-02-14 17:07:59
Autor: Cavallino
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 14-02-2019 o 13:42, J.F. pisze:
[...]

I pewnie nic warte, nawet tych 159 zł.

Data: 2019-02-14 17:13:56
Autor: J.F.
Jaka nawigacja? 100-300zł
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup Hello PlaMa,
[...]

Software prawdopodobnie niewiele wart.

Ale hardware pewnie dobry.

J.

Jaka nawigacja? 100-300zł