Jaka nawigacja? 100-300zł

Data: 2018-08-21 12:37:07
Autor: Mirek Ptak
Jaka nawigacja? 100-300zł
W dniu 2018-08-16 o 22:36, PlaMa pisze:

Cena 100zł (ale ostatecznie 300 jakby się nie dało).

Pomożecie coś wybrać?

TomTom.
Dwie przykładowe aukcje z Allegro na używane urządzenia:
https://allegro.pl/tomtom-go-500-speak-and-go-europa-i7517714545.html#thumb/8
350zł wprawdzie, ale bardzo dobry model TT.

https://allegro.pl/nawigacja-tomtom-go-50-afa50-i7498223646.html#thumb/1

W grę wchodzą też tańsze TomTomy, ale nie mają Live Traffic. Jeśli nie jest to potrzebne to jakiś model Start może spełnić wymagania.

Szukaj urządzeń z dożywotnimi mapami i traffic - asystent pasa ruchu jest bardzo dobry - w linku możesz poczytać o GO 50:
https://www.x-kom.pl/p/380948-nawigacja-samochodowa-tomtom-go-50-refurb-5-europa-dozywotnia.html

Ja mam Go 500 i bardzo sobie chwalę. Jedyny minus to płatna subskrypcja fotoradarów, ale często są promocje tak że mam te fotoradary na jakieś dwa lata do przodu ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om