Jaka nawigacja 5 cali?

Data: 2013-08-05 08:55:51
Autor: ddddddd
Jaka nawigacja 5 cali?
W dniu 2013-08-04 10:04, LEPEK pisze:
Witam,

Szukam nawigacji. Ma mieć pięciocalowy ekran, czytnik kart (albo inny
sposób na wgranie własnego programu + map) i działać.
Na razie znalazłem GoClever 5070, Goclever 505. Czy w cenie około (lub
poniżej) 200 zł jest jeszcze coś interesującego?
Pytanie dodatkowe - czy warto interesować się urządzeniami z TMC? Działa
to u nas?

Lark 50.1 - takiego mam, nie wiem czy jeszcze w sprzedaży. Lark 50.2 (albo 50.3, nie pamiętam dokładnie) odradzam - błyszczący ekran, nic nie widać.
Cena właśnie w okolicach 200zł

Lukasz

Jaka nawigacja 5 cali?