Jaka nawigacja 5 cali?

Data: 2013-08-08 09:21:30
Autor: radekp@konto.pl
Jaka nawigacja 5 cali?
Sun, 04 Aug 2013 10:04:41 +0200, w <ktl1uo$ulm$1@speranza.aioe.org>, LEPEK
<gdzies@wsi.pl> napisał(-a):

Witam,

Szukam nawigacji. Ma mieć pięciocalowy ekran, czytnik kart (albo inny sposób na wgranie własnego programu + map) i działać.
Na razie znalazłem GoClever 5070, Goclever 505. Czy w cenie około (lub poniżej) 200 zł jest jeszcze coś interesującego?

Nie. I te Goclevery też nie są interesujące -- ekran do bani, nic nie widać.
Niestety, musisz dołożyć ze 100-200zł jeżeli chcesz mieć coś nadającego się do
użytku w aucie.
Jak chcesz to ci takiego okazyjnie sprzedam, wersja full wypas (mam nowy z
wymiany gwar.).

Pytanie dodatkowe - czy warto interesować się urządzeniami z TMC? Działa to u nas?

Nie warto.

Data: 2013-08-08 16:34:38
Autor: LEPEK
Jaka nawigacja 5 cali?
W dniu 2013-08-08 09:21, radekp@konto.pl pisze:

Nie.

Za późno... Zakupiłem GoClever 5070 za 149 zł z mapą Polski (nowy z gwarancją w sklepie).

I te Goclevery też nie są interesujące -- ekran do bani, nic nie widać.

Do tej pory miałem też GoClevera 4,3' - ekran może nie żyleta, ale dawał radę (dopóki nie zaczęło siadać ładowanie i podświetlenie).

Jak chcesz to ci takiego okazyjnie sprzedam, wersja full wypas (mam nowy z
wymiany gwar.).

A tak z ciekawości - co i za ile?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-08-26 15:50:43
Autor: radekp@konto.pl
Jaka nawigacja 5 cali?
Thu, 08 Aug 2013 16:34:38 +0200, w <ku0a9o$rkj$1@speranza.aioe.org>, LEPEK
<gdzies@wsi.pl> napisał(-a):

> Jak chcesz to ci takiego okazyjnie sprzedam, wersja full wypas (mam nowy z
> wymiany gwar.).

A tak z ciekawości - co i za ile?

Goclever 5066 FM BT HD (teraz to nazywa się Navio 500 czy jakoś tak) - za ile
to nie wiem, sprawdź najtańszego na Allegro i odejmij 20% :).

Jaka nawigacja 5 cali?