Jaka nawigacja PL+EU

Data: 2010-03-08 07:03:44
Autor: pezet
Jaka nawigacja PL+EU

Co z ostatnich nowinek/promocji możecie polecić?

pewnie zostane skrytykowany przez maniaków Garminów Mant i innych Mio ale osobiscie jestem użytkownikiem TomToma i nie wymieniłbym go już na nic innego. Dobry suport ze strony aktualizacji map, dokladne mapy wszystkich krajów świata wysokiej jakości urządzenia i bezawaryjna praca. Zatem polecam coś z firmy TomTom.

pozdrawiam
pezet

Data: 2010-03-08 08:51:00
Autor: Irokez
Jaka nawigacja PL+EU
Użytkownik "pezet" <pzet83@o2.pl> napisał w wiadomości news:lj1ln.261951$tJ.191053newsfe28.ams2...

[...]

Chyba że trafi się coś co ma IGO 8 na pokładzie.
Fakt że TT wykonany naprawdę solidnie jako sprzęt ale soft i jego obsługa mnie denerwuje (chociazby taka pierdoła, że nie mogę sobie palcem mapy przewinąć bez zagłebiania się w dzikie podmenu)
Mam Beckera 7827 - solidny kawałek sprzetu. Teraz sa nowsze, maja wbudowany TMC i Bluetotth oraz są już wersje właśnie z IGO na pokładzie a nie powolnym Navigonem. Tylko że za 500zł to musiała by być naprawdę dobra promocja a TT One kupi - tyle że gołe i wesołe a TMC na zachodzie naprawdę fajnie działa.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-03-08 09:25:14
Autor: Adam
Jaka nawigacja PL+EU
Użytkownik "Irokez" wyskrobał w wiadomo¶ci :

TMC na zachodzie naprawdę fajnie działa.

Przychylam się do opinii, je¶li kto¶ wybiera się za zachodni± granicę - TMC to kapitalna sprawa,

chodĽ zastanawiam się czasem na ile aktualno¶ć tego TMC zależy od np. posiadanego sprzętu, od natężenia ruchu, a może od jeszcze czego¶ innego,
bo zdarzyło mi się kilka razy w godzinach szczytu w Niemczech zignorować info o korkach czy wypadku i jak już dojechałem do wskazywanego miejsca to nic nie było,
mój sprzęt to Naviflash, w Polsce nie używam a w Niemczech to jak dla mie to aż za dokładny :)

pzdr,

nowak

Data: 2010-03-08 10:00:07
Autor: Shadowchaser
Jaka nawigacja PL+EU
On 3/8/2010 8:03 AM, pezet wrote:
pewnie zostane skrytykowany przez maniakĂłw GarminĂłw Mant i innych Mio
ale osobiscie jestem użytkownikiem TomToma i nie wymieniłbym go już na
nic innego. Dobry suport ze strony aktualizacji map, dokladne mapy
wszystkich krajów świata wysokiej jakości urządzenia i bezawaryjna
praca. Zatem polecam coĹ› z firmy TomTom.

pozdrawiam
pezet

A jakiego masz tego TomToma? Ja mam XL i w sumie wszystko jest super, ale denerwuje mnie to, ze jak go zostawic na dluzej niezuwanego (oczywiscie jest wylaczony), to sie bateria wyladowuje sama z siebie.

Pozdro!

Data: 2010-03-08 21:29:42
Autor: Bartek
Jaka nawigacja PL+EU
Użytkownik "pezet" <pzet83@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lj1ln.261951$tJ.191053newsfe28.ams2...

Co z ostatnich nowinek/promocji możecie polecić?

pewnie zostane skrytykowany przez maniaków Garminów Mant i innych Mio ale osobiscie jestem użytkownikiem TomToma i nie wymieniłbym go już na nic innego. Dobry suport ze strony aktualizacji map, dokladne mapy wszystkich krajów ¶wiata wysokiej jako¶ci urz±dzenia i bezawaryjna praca. Zatem polecam co¶ z firmy TomTom.

ja podobnie. nie zmienie raczej na nic innego.

poleca tomka.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-03-08 22:54:40
Autor: JanKo
Jaka nawigacja PL+EU
Agent pezet nadaje:
dokladne mapy
wszystkich krajów świata

Rzuć linka do map Tadżykistanu i Mikronezji

Data: 2010-03-09 15:55:38
Autor: radekp@konto.pl
Jaka nawigacja PL+EU
Mon, 8 Mar 2010 22:54:40 +0100, w <hn3rmv$1fb$1@inews.gazeta.pl>, "JanKo"
<bez@maila.tu> napisał(-a):

Agent pezet nadaje:
> dokladne mapy
> wszystkich krajów ¶wiata

Rzuć linka do map Tadżykistanu i Mikronezji

Wystarczy przejrzeć mapy Polski pod k±tem aktualno¶ci, by zrazić się do
TomToma.

Data: 2010-03-09 15:57:25
Autor: Cavallino
Jaka nawigacja PL+EU
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:p7ocp59kk6023mietltv5k3sfe6a2o9qh64ax.com...
Mon, 8 Mar 2010 22:54:40 +0100, w <hn3rmv$1fb$1@inews.gazeta.pl>, "JanKo"
<bez@maila.tu> napisał(-a):

Agent pezet nadaje:
> [...]

Rzuć linka do map Tadżykistanu i Mikronezji

Wystarczy przejrzeć mapy Polski pod k±tem aktualno¶ci, by zrazić się do

Można to zrobić w necie?
No chyba nie chcesz nikogo karać ogl±daniem czegokolwiek już w TT?

Data: 2010-03-09 16:18:11
Autor: radekp@konto.pl
Jaka nawigacja PL+EU
Tue, 9 Mar 2010 15:57:25 +0100, w <hn5nkk$ljn$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

>Wystarczy przejrzeć mapy Polski pod k±tem aktualno¶ci, by zrazić się do
>TomToma.

Można to zrobić w necie?
No chyba nie chcesz nikogo karać ogl±daniem czegokolwiek już w TT?

Nie chcę :).
http://routes.tomtom.com/t/#/

a z komentarzami tutaj:
http://pdaclub.pl/forum/tomtom/mapa-8-45-juz-jest/

Data: 2010-03-10 10:21:38
Autor: Mirek Ptak
Jaka nawigacja PL+EU
Dnia 2010-03-09 15:57,  *Cavallino* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Wystarczy przejrzeć mapy Polski pod k±tem aktualno¶ci, by zrazić się do
TomToma.

Można to zrobić w necie?

Na http://routes.tomtom.com/ , ale pamiętaj, że mapy tam s± mniej więcej o jedno wydanie do tyłu w stosunku do tego co jest na PNA.

No chyba nie chcesz nikogo karać ogl±daniem czegokolwiek już w TT?

Zdziwił by¶ się :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l