Jaką nawigację GPS polecacie.

Data: 2010-09-03 02:16:41
Autor: PJ
Jaką nawigację GPS polecacie.
//Jest powolny, nie potrafi zapamiętać przejechanej trasy, mimo
dołożenia pamięci na karcie SD przy trasach poza Polską pisze
komunikat "za mało pamięci".

nutrak ściąga logi z 760
http://www.anpo.republika.pl/download.html#nutrak
a poza tym garniak.pl

//Ogólnie zraziłem się do tej marki i chcę kupić coś lepszego.

lepsze niż Garmin ? no to powodzenia :-)

//Potrzebuję nawigację typowo do samochodu, chętnie z funkcją zestawu
głośnomówiącego do telefonu.

Garmin Nüvi 865TFM TMC Pro lub Garmin nüvi 3790T mit TMC PRO ale nie
wiem czy ten drugi ma BT

//Ponieważ pracujemy w serwisie więc potrzebna jest też funkcja
zapisania tras tak, jak się jechało faktycznie i żeby GPS potrafił
odtworzyć trasę.

trasę można wrzucić na PC i obejrzeć pod Map Source albo Google Maps

//Są wogóle nawigacje, które to potrafią?

rozwiń nieco sens odgrywania trackloga na GPS-ie a nie na PC,
outdoorowe modele maja coś takiego ale odgrywanie 8h jazdy po mieście
na GPS-ie to jakaś porażka

//Nie chcę wydać więcej, jak 1000-1200 zł.

do 300 euro spokojnie coś się dobierze, poza tym jest darmowy (póki
co) Garmin Connect

P.

Jaką nawigację GPS polecacie.