Jaką nawigację GPS polecacie.

Data: 2010-09-09 19:03:00
Autor: radekp@konto.pl
Jaką nawigację GPS polecacie.
Fri, 3 Sep 2010 08:53:05 +0200, w <i5q60f$qgh$1@news.task.gda.pl>, "Jacek"
<maps@google.pl> napisał(-a):

Mam obecnie Garmina nuvi 760 i jestem z niego wybitnie niezadowolony.
Jest powolny, nie potrafi zapamiętać przejechanej trasy, mimo dołożenia pamięci na karcie SD przy trasach poza Polską pisze komunikat "za mało pamięci". Ogólnie zraziłem się do tej marki i chcę kupić coś lepszego.
Potrzebuję nawigację typowo do samochodu, chętnie z funkcją zestawu głośnomówiącego do telefonu.
Ponieważ pracujemy w serwisie więc potrzebna jest też funkcja zapisania tras tak, jak się jechało faktycznie i żeby GPS potrafił odtworzyć trasę. Są wogóle nawigacje, które to potrafią?
Nie chcę wydać więcej, jak 1000-1200 zł.
Co sądzicie o GPS Navroad NR560BF? Wstępnie mi się podoba (na obrazkach i z opisu).
Jacek

Jeżeli na Polskę to Automapa lub Mapamap.

Jeżeli na Europę to Igo8 z mapami Teleatlasa.

Niech Cię Bój chroni przed mapami Navteqa (przynajmniej na Europę Wschodnią) i
TomTomem :).

PS. Mapy Europy są generalnie od 2 dostawców -- Navteqa i Teleatlasa, dlatego
przed zakupem dowiedz się jakie urządzenie ma mapy (jakiego dostawcy).

Data: 2010-09-10 19:20:28
Autor: Piotr Wasil
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> napisał(a):

Jeżeli na Europę to Igo8 z mapami Teleatlasa.

Niech Cię Bój chroni przed mapami Navteqa (przynajmniej na Europę Wschodnią) i
TomTomem :).

Zweryfikuj swoje dane sprzed paru lat.

Akurat Teleatlas jest teraz bliski dna - pozamykali biura terenowe i
wszelakie uaktualnienia prawie nie istnieja. --
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2010-09-10 20:07:35
Autor: radekp@konto.pl
Jaką nawigację GPS polecacie.
Fri, 10 Sep 2010 19:20:28 +0200, w
<h4qk869s5u5fk9ivc66s4knvsfnuaeu8kf@4ax.com>, Piotr Wasil <adres@na.www>
napisał(-a):

> [...]

>Jeżeli na Europę to Igo8 z mapami Teleatlasa.
>
>Niech Cię Bój chroni przed mapami Navteqa (przynajmniej na Europę Wschodnią) i

Nie ma co weryfikować. Jest lepiej, ale bez problemu można przejechać sobie
autem przez przełęcz (to samo dotyczy np. Czech).

Akurat Teleatlas jest teraz bliski dna - pozamykali biura terenowe i
wszelakie uaktualnienia prawie nie istnieja.

No jakieś tam są. Chyba od samych użytkowników, bo w mapach TomToma nie ma ani
ładu ani składu w nowościach.

Data: 2010-09-11 01:24:13
Autor: BearBag
Jaką nawigację GPS polecacie.

No jakieś tam są. Chyba od samych użytkowników, bo w mapach TomToma nie ma ani
ładu ani składu w nowościach.

ehhh ludzie jak dużo wiecie o tym TT na ktorym nie jezdzicie bo jest
tak zacofany...
Proponuje każdemu niezdecydowanemu potestować przez tydzien każdą z
najpopularniejszych nawigacji na rynku i na koncu zdecydować sie na tą
najlepszą i ją kupić.
Mam jakieś takie dziwne przekonanie że w zdecydowanej wiekszosci
przypadków bedzie to TT :)

Data: 2010-09-11 10:55:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:bac8d818-9d85-4fea-94e1-1ac7d9c0d4eey3g2000vbm.googlegroups.com...

No jakieś tam są. Chyba od samych użytkowników, bo w mapach TomToma nie ma ani
ładu ani składu w nowościach.

ehhh ludzie jak dużo wiecie o tym TT na ktorym nie jezdzicie

TT to TeleAtlas, mapy są te same zarówno w TomTom jak i w I-go, które używamy jak najbardziej.

Data: 2010-09-13 16:58:39
Autor: radekp@konto.pl
Jaką nawigację GPS polecacie.
Sat, 11 Sep 2010 01:24:13 -0700 (PDT), w
<bac8d818-9d85-4fea-94e1-1ac7d9c0d4ee@y3g2000vbm.googlegroups.com>, BearBag
<cactusek@gmail.com> napisał(-a):

[...]

A jak wypada TT na tle Igo8 i Sygic Drive? :> (oba z mapami TA)

I tak z ciekawości -- czy Szewska we Wrocławiu jest w końcu zablokowana? Bo
deptakiem to ona jest już od paru lat? :>

Jaką nawigację GPS polecacie.