Jak? nawigacj? polecacie spe?niaj?c? warunki ...

Data: 2011-02-25 18:46:31
Autor: p0li
Jak? nawigacj? polecacie spe?niaj?c? warunki ...
O->Dnia 2011-02-25 14:02:33 niejaki Exploris napisał:
Witam wszystkich !

Może troszkę nie ta agrupa, ale w końcu to urządzenie obecnie prawie w każdym ;) samochodzie ...

Moje wymagania:

Koledzy pomożcie .. granica cenowa powiedzmy 500 zł
rozmiar wyświetlacza - sam nie wiem aby nie zajmował za dużo szyby ;)

ja polecam larka 35,6
spełnia twoje wymagania i ma jakąś mapę polski w cenie (mapamap)
z kompletem ładowarek i uchwytem samochodowym dałem niecałe 170zł
do tego możesz na sd zainstalować mapy jakie chcesz - ja testowałem i-go,
tom tom, automapa, ozi, garmin, sygic

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Jak? nawigacj? polecacie spe?niaj?c? warunki ...