Jak? nawigacj? polecacie spe?niaj?c? warunki ...

Data: 2011-02-25 21:33:14
Autor: Irokez
Jak? nawigacj? polecacie spe?niaj?c? warunki ...
Użytkownik "Exploris" <exploris@***NO SPAM***.autograf.pl> napisał w wiadomości news:4d67a85c$0$2459$65785112news.neostrada.pl...
Witam wszystkich !

Może troszkę nie ta agrupa, ale w końcu to urządzenie obecnie prawie w każdym ;) samochodzie ...

Moje wymagania:
- czytelny w dzień kontrastowy wyświetlacz i jednocześnie nie rażący w oczy w nocy
- dobry wyraźny głos z głośnika (BARDZO istona cecha, gdyż nawigacj częsciej się słucha a nie ogląda)
- solidny i mocny uchwyt
- wyposażona w gniazdo SD lub micro SD
-system który da się łatwo odblokować (o ile to możliwe bez utraty gwarancji) do wgrania innej mapy
- dobra korekta trasy po jej wymuszonej przez nas zmianie
- BT oraz transmitter FM - niekoniecznie !

Becker z serii Z...

Koledzy pomożcie .. granica cenowa powiedzmy 500 zł

....trafiony na promocji

rozmiar wyświetlacza - sam nie wiem aby nie zajmował za dużo szyby ;)

4.3 lub 4.7 cala. Większy to już jest klamot

Jak jeździsz do De lub gdzieś jeszcze po europie zachodniej docenisz w tym Beckerku TMC. Poza tym świetne wykonanie, bardzo dobry i stabilny uchwyt do szyby a jak jeszcze będziesz miał model tak jak ja ze stopką aktywną, to tylko wypinasz z gniazda do domu navi. Wszystkie kabelki pozostają podłączone do stopki (antena TMC, zasilanie, jakieś wyjście audio itp)

Ja mam Beckera 7827, ale teraz jest seria Z

Irokez

Jak? nawigacj? polecacie spe?niaj?c? warunki ...