Jaką nawigację samochodową wybrać do 500zł

Data: 2009-04-02 18:52:04
Autor: owad
Jaką nawigację samochodową wybrać do 500zł
amir pisze:
 Witam!

Chcialbym zakupic jakąś nawigację z duzym wyswietlaczem LCD
jaki model możecie polecic, oczywiscie musi miec mozliwosc wgrania innych
ORYGINALNYCH map

ktory np z tych modeli i dlaczego warto:
http://allegro.pl/search.php?string=nawigacja+odblokowana++&buy=0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal_rec=0

cena do 500zł

dzięki za podpowiedzi
A ja polecam TomTom One, może w Polce niektóre nawigacje mają lepsze mapy, ale co firma to firma

Data: 2009-04-02 19:14:16
Autor: Meelosh
Jaką nawigację samochodową wybrać do 500zł
owad pisze:

ale co firma to firma

A dlaczego ?

Data: 2009-04-02 19:59:39
Autor: radekp@konto.pl
Jaką nawigację samo chodową wybrać do 5 00zł
Thu, 02 Apr 2009 18:52:04 +0200, w <gr2qg4$2em$1@achot.icm.edu.pl>, owad
<owd@wp.pl> napisał(-a):

A ja polecam TomTom One, może w Polce niektóre nawigacje mają lepsze mapy, ale co firma to firma

Co to za firma, jeśli mapy ma takie jakie ma, a program jest totalnie do d***.
Co firma tu wnosi?

Data: 2009-04-02 20:40:34
Autor: Cavallino
<owd@wp.pl> napisał(-a):

[...]

Jak to co?
Możesz się pobrandzlować znaczkiem TT jadąć po drodze, której nie masz na mapie, w miejscowości której nie masz na mapie, na ekranie na który nie możesz patrzeć bez odruchu wymiotnego.

Data: 2009-04-03 18:33:50
Autor: radekp@konto.pl
Jaką nawigację samo chodową wybrać do 5 00zł

<owd@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

Możesz się pobrandzlować znaczkiem TT jadąć po drodze, której nie masz na mapie, w miejscowości której nie masz na mapie

I to pisze osoba, która wielbi Igo z mapami TA ;)

Data: 2009-04-03 19:44:37
Autor: Cavallino
> [...]

mapie, w miejscowości której nie masz na mapie

I to pisze osoba, która wielbi Igo z mapami TA ;)

A w ilu urządzeniach TT masz najnowsze mapy TA, takie jak jak w I-go?

Data: 2009-04-03 19:46:28
Autor: radekp@konto.pl
Jaką nawigację samo chodową wybrać do 5 00zł
Fri, 3 Apr 2009 19:44:37 +0200, w <gr5hv6$hb1$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

A w ilu urządzeniach TT masz najnowsze mapy TA, takie jak jak w I-go?

Ech, żeby ta najnowsza jeszcze coś wnosiła istotnego.
Bo czego nie wniosła to już wiem.

Data: 2009-04-03 19:55:12
Autor: Cavallino
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:qqict4pf2dv7240vjdsb7v1oah94431nr34ax.com...
[...]

W mojej okolicy wniosła dokładnie wszystko czego brakowało (prawidłowy przebieg aktualnej S11 i przebudowanych oraz nowych dróg gminnych przy niej).
Do tego NIE ZAWIERA błędów które cały czas zawiera Automapa, Navteq, Emapa czy Navigo.

Data: 2009-04-04 18:40:12
Autor: radekp@konto.pl
Jaką nawigację samo chodową wybrać do 5 00zł
Fri, 3 Apr 2009 19:55:12 +0200, w <gr5ij1$ioo$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
[...]

Szczęściarz. Bo ja chyba nie doczekam narysowania fragmentu obwodnicy
Wrocławia, największej estakady we Wrocławiu oraz poprawienia skrzyżowanń na
moim osiedlu (mimo że narysowane są... nieprzejezdne).

Data: 2009-04-04 20:21:15
Autor: Mirek Ptak
*Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]

I to pisze osoba, która wielbi Igo z mapami TA ;)

A w ilu urządzeniach TT masz najnowsze mapy TA, takie jak jak w I-go?

W prawie żadnym - wszyscy legalni (a pewnie i większość nielegalnych) mają nowsze mapy :-P
Nie od parady TT kupił Tele Atlasa :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-04-04 21:43:25
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:

A w ilu urządzeniach TT masz najnowsze mapy TA, takie jak jak w I-go?

W prawie żadnym - wszyscy legalni (a pewnie i większość nielegalnych) mają nowsze mapy :-P

Nowsze niż 2008.10?

Baju baju.....

Data: 2009-04-05 19:57:11
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-04-04 21:43,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Ja mam z wczoraj :) - MapShare :)

Baju baju.....

Dziwi mnie trochę Twoja nadzieja, że TT najpierw sprzedaje najnowsze mapy konkurencji (no może iGO nie jest traktowane poważnie ;) ) a dopiero potem zaczyna je oferować swoim klientom. Sądzisz, że to jest możliwe?

Pozdrawiam - Mirek
PS.
wersja 8.25 to 2008.10 - dostępna od lutego dla TT

Data: 2009-04-03 19:40:33
Autor: owad
<owd@wp.pl> napisał(-a):

A ja polecam TomTom One, może w Polce niektóre nawigacje mają lepsze mapy, ale co firma to firma

Co to za firma, jeśli mapy ma takie jakie ma, a program jest totalnie do d***.
Co firma tu wnosi?

Dyskutować nie mam zamiaru z wielbicielami firmy Medion, mapy owszem są różne, Automapa ma na pewno więcej szczegółów, tylko ile razy w roku jedziesz na zadupie którego nie ma w TT ? jeśli potrzebujesz orać pole traktorem to od razu ekipę geodetów poproś. W moim przypadku klikam ON na nawigacji gdy naprawdę nie wiem gdzie mam jechać, widziałem wielu myślicieli którzy do przydrożnego ToiToi'a z nawigacją nie trafili. Jeśli więc zakochany ktoś jest w produkcie który służy do wkurwiania a nie wskazywania drogi to rzeczywiście TT mu sie nie przyda

Data: 2009-04-02 20:48:11
Autor: Piotrek
Jaką nawigację samochodową wybrać do 500zł
A ja polecam TomTom One, może w Polce niektóre nawigacje mają lepsze mapy, ale co firma to firma

hahaha co mi po firmie jak produkt(w tym wypadku mape polski) maja beznadziejna?
mam sie znaczkiem cieszyc czy funkcjonalnoscia produktu ?

wszyskto kupujesz dla znaczka czy metki ? bez znaczenia jaka jest jakosc produktu ?
byle znaczek  mialo?

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-03 15:29:22
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-04-02 20:48,  *Piotrek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
A ja polecam TomTom One, może w Polce niektóre nawigacje mają lepsze mapy, ale co firma to firma

hahaha co mi po firmie jak produkt(w tym wypadku mape polski) maja beznadziejna?

Kto Ci tak nakłamał?

mam sie znaczkiem cieszyc czy funkcjonalnoscia produktu ?

Funkcjonalnością oczywiście (IQ Routes, Map Share, dokładne mapy), a że znaczek jest przy okazji to tylko zaleta :)

wszyskto kupujesz dla znaczka czy metki ? bez znaczenia jaka jest jakosc produktu ?

Tylko jakość się liczy.

byle znaczek  mialo?

A to nie zaszkodzi.