Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym

Data: 2010-07-13 06:37:23
Autor: smierdzacylen
Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym
Dzien dobry - czy moze ktos podpowiedziec jakie dane w swoim aparacie
powinienem wpisac jezeli chcialbym korzystac z pakietu "Internet w
Telefonie" w sieci Play, ktory "upowaznia" mnie rowniez do korzystania
z sieci PLUS. Niestety APN : Internet - przy roamingu krajowym w sieci
Plus-a nie dziala.

Zaznaczam ze w przypadku macierzystej sieci - play na apn internet
dziala wszystko poprawnie.
W regulaminie nazwa APN-u stoi jak byk: internet lub wap.

pytanie - czy ktos przerabial korzystanie w roamingu przez plusa w
pleju ?

Data: 2010-07-13 08:28:28
Autor: Piotrek
On 13 Lip, 15:37, smierdzacylen <smierdzacy...@gmail.com> wrote:
[...]

Hej

To ze polaczenia glosowe moga dzialac przez siec plusa nie znaczy ze
internet tez bedzie tak dzialac.
Zdaje sie ze w taryfie "play online" internet dziala tylko w sieci
play.
Ewentualnie na stronie plusa poszukaj konfiguracji do internetu gprs,
moze sie uda.

Data: 2010-07-13 18:54:16
Autor: SDD
Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym

Uzytkownik "Piotrek" <pio11236@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f751659d-1d06-4c32-a9c2-08bb69304e9aj4g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Moglbys odpowiadac na temat?
Autor watku nic nei pisze o Play On-line

Ewentualnie na stronie plusa poszukaj konfiguracji do internetu gprs,
moze sie uda.

Zasada w roamingu - czy takim czy takim - jest jedna - korzysta sie z wlasnego APN

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-14 00:17:03
Autor: Piotrek
On 13 Lip, 18:54, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:

Moglbys odpowiadac na temat?
Autor watku nic nei pisze o Play On-line

Nie napisal jakiej taryfy uzywa wiec zgaduje.

Data: 2010-07-14 05:19:55
Autor: smierdzacylen
On 14 Lip, 09:17, Piotrek <pio11...@gmail.com> wrote:
On 13 Lip, 18:54, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:

> Moglbys odpowiadac na temat?
> Autor watku nic nei pisze o Play On-line

Nie napisal jakiej taryfy uzywa wiec zgaduje.

Nie zachowuj sie jak konsultant z Pleja, ktory nie ma pojecia o czym
sie w towarzystwie mowi.
Wszystko zostalo napisane a jak jestes łosiem to tfuj problem.

Data: 2010-07-14 08:24:26
Autor: Piotrek
On 14 Lip, 14:19, smierdzacylen <smierdzacy...@gmail.com> wrote:
Nie zachowuj sie jak konsultant z Pleja, ktory nie ma pojecia o czym
sie w towarzystwie mowi.
Wszystko zostalo napisane a jak jestes łosiem to tfuj problem.

Nie stresuj sie. Dostanie od rodzicow pierwszego telefonu na komunie
to faktycznie duze przezycie. Ale wszystko w swoim czasie.

Data: 2010-07-14 05:20:46
Autor: smierdzacylen
Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym

Zasada w roamingu - czy takim czy takim - jest jedna - korzysta sie z
wlasnego APN

Ok Dziekuje Panu SDD za potwierdzenie nazewnictw apnow.

Data: 2010-07-13 22:00:31
Autor: Lukasz
Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym
Uzytkownik "smierdzacylen" <smierdzacylen@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c1900e62-f1c9-43dc-a74b-c131be9b763fk39g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

u mnie apn internet dziala, wykupilem 500mb i czesto korzystam z internetu w roamingu plusa

pozdrawiam!

Data: 2010-07-14 05:21:36
Autor: smierdzacylen
Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym

u mnie apn internet dziala, wykupilem 500mb i czesto korzystam z internetu w
roamingu plusa

ok dziekuje za potwiedzenie. widocznie bedzie problem gdzies u mnie.

Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym