Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym

Data: 2010-07-13 22:00:31
Autor: Lukasz
Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym
Uzytkownik "smierdzacylen" <smierdzacylen@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c1900e62-f1c9-43dc-a74b-c131be9b763fk39g2000yqb.googlegroups.com...
Dzien dobry - czy moze ktos podpowiedziec jakie dane w swoim aparacie
powinienem wpisac jezeli chcialbym korzystac z pakietu "Internet w
Telefonie" w sieci Play, ktory "upowaznia" mnie rowniez do korzystania
z sieci PLUS. Niestety APN : Internet - przy roamingu krajowym w sieci
Plus-a nie dziala.
Zaznaczam ze w przypadku macierzystej sieci - play na apn internet
dziala wszystko poprawnie.

u mnie apn internet dziala, wykupilem 500mb i czesto korzystam z internetu w roamingu plusa

pozdrawiam!

Data: 2010-07-14 05:21:36
Autor: smierdzacylen
Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym

u mnie apn internet dziala, wykupilem 500mb i czesto korzystam z internetu w
roamingu plusa

ok dziekuje za potwiedzenie. widocznie bedzie problem gdzies u mnie.

Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym