Jaka opinia o nartach Salomon XWing 8 z wi?zaniami Z10?

Data: 2011-02-22 10:05:32
Autor: Pszemol
Jaka opinia o nartach Salomon XWing 8 z wi?zaniami Z10?
Ktoś posiada takie narty? Jakie wrażenia z jazdy?

Data: 2011-02-24 11:44:02
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:ik024m.8v8.1poczta.onet.pl...
Ktoś posiada takie narty? Jakie wrażenia z jazdy?

Nikt z Was nie używa nart Salomona?

Data: 2011-02-24 21:12:54
Autor: J.F.
On Thu, 24 Feb 2011 11:44:02 -0600,  Pszemol wrote:
Ktoś posiada takie narty? Jakie wrażenia z jazdy?

Nikt z Was nie używa nart Salomona?

Widzales ile Salomon produkuje nart ? A ile jest innych firm ? I jak czesto zmieniaja modele ? To moze i nikt.

Nie wiem - w nartach na USA tez sa inne modele/parametry, czy nie ? J.

Data: 2011-02-24 14:38:01
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:4redm6h9lc4hrk69cv3h9vgu2dem605dvm4ax.com...
[...]

Nie wiedziałem że są narty na USA i na nie USA...
W Europie nie ma nart XWing 8?

Data: 2011-02-25 00:07:17
Autor: J.F.
Jaka opinia o nartach Salomon XWing 8 z wišzaniami Z10?
On Thu, 24 Feb 2011 14:38:01 -0600,  Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Nie wiem - w nartach na USA tez sa inne modele/parametry, czy nie ?

Nie wiedziałem że są narty na USA i na nie USA...
W Europie nie ma nart XWing 8?

Tez nie wiem - ale w wielu innych towarach tak jest.

No dobra - sa i w Polsce.

J.

Data: 2011-02-24 17:55:08
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:qrodm6d76c7baj7dicd55evsfik6m8lq064ax.com...
[...]

:-) no skoro są, to czy ma ktoś jakieś opinie?

p.s. ile one w PL kosztują w zestawie z wiązaniami Z10?

Jaka opinia o nartach Salomon XWing 8 z wi?zaniami Z10?