Jaką oponę dobrać do Dunlop Sportmax D207

Data: 2010-06-10 04:08:37
Autor: Atlobek
Jaką oponę dobrać do Dunlop Sportmax D207

W Fazerze 600 mam tylną oponę dość nową: Dunlop Sportmax D207. Poradźcie mi,
jaką oponę dobrać na przód:
Sportmax D207, czy Sportmax Roadsmart (tańsza), a może Sportmax Qualifier
(najtańsza z tej trójki)?

jezdzilem na d207 w fazerze i jak spadl deszcz to byly mega sliskie.
teraz mam roadsmarty i jestem mega zadowolony.
jak pewnie wiesz sa twarde po srodku a miekkie po bokach. w trasie na
dluzej starcza a i w winkle mozna sie zlozyc.
a moim zdaniem chyba najlepiej miec przod i tyl z tej samej rodziny.
wtedy sa te opony optymalnie podobne. po co miec z przodu wypasa jak
tyl zlapie uslizg i odwrotnie.

pzdr
   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
www.bikepics.com/members/atlobek
     http://atlobek.grono.net

Jaką oponę dobrać do Dunlop Sportmax D207