Jaka pamięć

Data: 2011-05-24 16:58:12
Autor: Szyk
Jaka pamięć
Nie wiem jak to jest z lapkami. Ale np. producenci płyt głownych (np. Asus) podaje z jakimi modłułami pamięci (producent i seria) płyta główna współpracuje. Taka uwaga: jak robi to Asus to znaczy, że jest problem z tymi pamięciami (kiedyś nie podawano listy kompatybilnych pamięci), więc sugerowałbym zajrzeć do instrukcji a jakby to nic nie dało to na stronkę producenta laptopa i poszperać - może jest tam twój model i stosowna lista kompatybilnych pamięci. Jak by nie było tam info to na twoim miejscu zwróciłbym się do dystrybutora na Polskę z pytaniem w tej sprawie. I taka uwaga - kiedyś czytałem, że z różnicy prędkości różnych pamięci DDR3 nic nie wynika dla szybkości programów. Ale to było kiedyś i teraz może być inaczej.

Jaka pamięć