Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?

Data: 2012-02-28 08:30:08
Autor: Chris
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?
Q nabazgrał(a):

Jaka niedroga pamiec 8GB (2x4GB) polecacie
do duetu i5 2500K + ASRock Z68 Pro3-M?

KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX

I zapomnij o innych :)

Data: 2012-02-28 11:36:55
Autor: Q
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?
KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX

Tak sie sklada, ze kupilem je jakos w czerwcu
(za prawie 300zl zaraz spadly prawie o 100zl :).
W tym samym czasie znajomy kupil jakis "value"
GoodRam 1333 za ok. 150zl i...
....ten GoodRam krecil sie znacznie lepiej (!?)
a przy 1333 @ 1.5V udalo mu sie zejsc do 6-6-6-cos_tam.

Na tych Kingstonach udalo mi sie zjechac do
7-7-7-21-28-1T @ 1333, ale dopiero przy 1.68-1.7V.

Bajeranckie radiatory to nie wszystko -
- te Kingstony to po prostu wysokonapieciowa lipa :).

Data: 2012-02-28 11:39:40
Autor: Q
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?
KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX

....ze juz nie wspomne, ze nowe SandyBridge nie lubia
wysokich napiec na pamieciach...

Data: 2012-02-28 11:46:42
Autor: Chris
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?
Q nabazgrał(a):

KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX
...ze juz nie wspomne, ze nowe SandyBridge nie lubia
wysokich napiec na pamieciach...

Rozumiem twoje doświadczenie z 2 komuterami ale jak będziesz ich miał 200 tyś to zmienisz zdanie :)

Data: 2012-02-28 11:53:01
Autor: Q
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?
Rozumiem twoje doświadczenie z 2 komuterami ale jak będziesz ich miał 200 tyś to zmienisz zdanie :)

DDR3 nie mialem w reku sporo - moze wpadlem na jakies trefne
Kingstony, ale na internecie mozna znalezc sporo
niezbyt dobrych opinii o tych Kingstonach (tzn. o ich zerowym potencjale OC :).
Ogolnie te pamieci chodza, maja chyba wieczysta gwarancje itd,
wiec nie sa zle, ale jak za ta sama cene moge miec cos lepszego?

Opinie o GoodRamach byly kiedys zupelnie inne (niezle OC i to @ 1.5V),
ale nie wiem czy ta firma tez "zeszla na psy"
i zaczela wsadzac gorsze scalaki do swoich pamieci.
I w sumie o to mi chodzilo :).

Data: 2012-02-28 12:03:12
Autor: Chris
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?
[...]

W necie to ja czytałem że Yeti ktoś widział ....

niezbyt dobrych opinii o tych Kingstonach (tzn. o ich zerowym potencjale
OC  :).

Dla tego podaję dokładną serię tych co są warte zakupu :)
HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX

Ogolnie te pamieci chodza, maja chyba wieczysta gwarancje itd,
wiec nie sa zle, ale jak za ta sama cene moge miec cos lepszego?

99% producentów daje gwarancję live-time na pamięci :) a dokładnie do zakończenia produkcji danego modelu i braku zamiennników.

Opinie o GoodRamach byly kiedys zupelnie inne (niezle OC i to @ 1.5V),
ale nie wiem czy ta firma tez "zeszla na psy"
i zaczela wsadzac gorsze scalaki do swoich pamieci.
I w sumie o to mi chodzilo :).

Z goodramem nie trafisz, raz jest OK a raz się walą, ogólnie mało stabile zwłaszcza jeśli chcesz je podkręcać.

Data: 2012-02-28 19:04:46
Autor: maX
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:jiic9g$7dv$1inews.gazeta.pl...

Z goodramem nie trafisz, raz jest OK a raz się walą, ogólnie mało stabile zwłaszcza jeśli chcesz je podkręcać.

Na moich Asusie i GB są łącznie 4 moduły Goodrama i działają w pełni stabilnie. Więc jak widać kombinacja "problematyczna płyta" + "niestabilne pamięci" potrafi jednak działać poprawnie.

Data: 2012-02-29 08:42:46
Autor: Chris
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?
maX nabazgrał(a):

[...]

A czy ja powiedziałem że to nie działa ? powiedziałem że bywają problemy bo to low-end. Do low-end kompów też daję goodramy bo mają najlepszy stosunek jakości do ceny.

Przy okazji jak by coś się wieszało na Asusie to podnieść napięcie dla pamięci, często pomaga :)

Data: 2012-02-29 16:08:17
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?
Dnia 2012-02-29, o godz. 08:42:46
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Przy okazji jak by coś się wieszało na Asusie to podnieść napięcie
dla pamięci, często pomaga :)

Ale nie zawsze ;-) Mam płytkę AT3IONT-I i mimo cudowania tylko jedne z
4 posiadanych różnych pamięci 2x2GB chodzą stabilnie.

Zdrówko

Data: 2012-02-29 16:50:39
Autor: maX
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:20120229160817.2fbe5f6bbabcia-workstation...
Dnia 2012-02-29, o godz. 08:42:46
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Przy okazji jak by coś się wieszało na Asusie to podnieść napięcie
dla pamięci, często pomaga :)

Na moim kompie to nie do pomyślenia, niezależnie od płyty :)

Ale nie zawsze ;-) Mam płytkę AT3IONT-I i mimo cudowania tylko jedne z
4 posiadanych różnych pamięci 2x2GB chodzą stabilnie.

Na moim Asusie 785 działają prawidłowo 2 rózne Goodramy 2 GB (jeden jednostronny, jeden dwustronny).

Data: 2012-02-28 14:56:42
Autor: Santana
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:jiibai$4ce$1inews.gazeta.pl...
Q nabazgrał(a):

[...]

Masz 200 tyś komuterów? Łał :)

Data: 2012-02-28 15:04:27
Autor: Chris
Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?
Santana nabazgrał(a):

[...]

Nie, ale tyle spokojnie się sprzedaje a ktoś musi je przygotować do produkcji tak żeby nie padły po tygodniu :)

Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?