Jaka pamiec wybrac?

Data: 2009-10-31 21:10:25
Autor: Feromon
Jaka pamiec wybrac?

Użytkownik "kazio101" <kazio101@onet.eu> napisał w wiadomości news:hcclv8$rag$1news.onet.pl...
Skladam kompa dla dziecka. [ciach]

Ile let ma dziecko? Chłopiec czy dziewczynka? Gdzie się uczy?
Bo z treści pytania wychodzi, że dziecko pracuje i lepiej się
zna na komputerach od Pytającego :)))
Aha - czy Pytający SAM będzie składał, czy tylko WYBIERAŁ?

Feromon
(też ojciec dzieci)

Data: 2009-11-01 16:16:39
Autor: Gupik
Jaka pamiec wybrac?
a kupujący gdzie pracuje, bo mi się wydaje że w fabryce azbestu lub drutu kolczastego ??

Data: 2009-11-01 21:39:48
Autor: kazio101
Jaka pamiec wybrac?

Użytkownik "Gupik" <brudas25NOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:hck8oq$jpv$1news.task.gda.pl...
a kupujący gdzie pracuje, bo mi się wydaje że w fabryce azbestu lub drutu kolczastego ??

Dzieki. Twoja blyskotliwa uwaga bardzo duzo wnosi do tematu. Ludzie nie pracujacy w fabrykach azbestu i drutu kolczastego przeciez nie pytaja jaka pamiec kupic do komutera.

Data: 2009-11-01 21:37:05
Autor: kazio101
Jaka pamiec wybrac?

[...]

Z jakiego jest znaku zodiaku jaki nosi rozmiar buta i jaki ma kolor oczu tez jest istotne dla sedna sprawy?

Jaka pamiec wybrac?