Jaka partia jest najlepsza?

Data: 2010-04-20 09:55:03
Autor: Farfocel
Jaka partia jest najlepsza?
To znowu ja. Jak myślicie,jaka partia wygra teraz wybory? Wiecie,chciałbym dobrze się ulokować!

Jolka

Data: 2010-04-20 10:01:09
Autor: HaMMeR
Jaka partia jest najlepsza?
On 2010-04-20 09:55, Farfocel wrote:
To znowu ja. Jak myślicie,jaka partia wygra teraz wybory? Wiecie,chciałbym dobrze się ulokować!

Jolka
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie przesadzaj, sadzac po nick_u, to jestes ulokowana we wlasciwym miejscu...

Data: 2010-04-20 13:34:25
Autor: cirrus
Jaka partia jest najlepsza?
Użytkownik "Farfocel" <farfocel@02.pl> napisał w wiadomości news:4bcd5dcf$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
To znowu ja. Jak myślicie,jaka partia wygra teraz wybory?
Wiecie,chciałbym dobrze się ulokować!
Jolka

Polecam NSDAP. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-20 16:17:57
Autor: jadrys
Jaka partia jest najlepsza?
W dniu 2010-04-20 09:55, Farfocel pisze:

Jolka

Szachów.

Data: 2010-04-20 18:36:23
Autor: ColgatesBilly
Jaka partia jest najlepsza?
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqkd39$7el$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-20 09:55, Farfocel pisze:

Jolka

Szachów.

Owszem, ale z jednym wyjatkiem...
Partii szachow ktora konczy sie... PATEM!

P-KoL

Jaka partia jest najlepsza?