Jaka pasta montażowa zwiększająca tarcie?

Data: 2010-07-21 09:42:34
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Jaka pasta montażowa zwiększająca tarcie?
Swego czasu wraz z mostkiem Syntace dostałem małą saszetkę pasty
montażowej zwiększającej tarcie, którą stosuje się głównie przy lekkich
częściach typu mostki, kierownice. Niestety ktoś mi to zabrał albo
zgubiłem, a i tak chciałem już dawno kupić normalne opakowanie.
Podejrzewam, że trudno będzie dostać konkretnie tę pastę w Krakowie, a i
cena pewnie jest adekwatna do napisu. Czy ktoś się orientuje jakich past
mam szukać i gdzie? Jakieś konkretne marki, produkty? Może coś w Internecie?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-07-21 10:20:07
Autor: kml

Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:a0lih7-pi6.ln1menek.one.pl...
[...]

Loctite fioletowy OIDP i każda firma konkurencyjna z ich klonem :) Poszukaj w sklepach motoryzacyjnych np AN narzędzia etc

kml
Przerwa techniczna do 23/07/2010

Data: 2010-07-21 13:21:24
Autor: zcxz
On 21-07-2010 10:20, kml wrote:
Loctite fioletowy OIDP i każda firma konkurencyjna z ich klonem :)
243 (z tego co pamietam to sila potrzebna do zerwania cos kolo 18Nm)
Poszukaj w sklepach motoryzacyjnych np AN narzędzia etc
maja na Jaktorowskiej.

--
zcxz

Data: 2010-07-21 13:26:21
Autor: Fabian
W dniu 21.07.2010 13:21, zcxz pisze:
On 21-07-2010 10:20, kml wrote:
Loctite fioletowy OIDP i każda firma konkurencyjna z ich klonem :)
243 (z tego co pamietam to sila potrzebna do zerwania cos kolo 18Nm)

Moment raczej.
BPNSP

Fabian.

Data: 2010-07-21 13:56:19
Autor: zcxz
Jaka pasta montażowa zwiększająca tarcie?
On 21-07-2010 13:26, Fabian wrote:
Moment raczej.
racja Panie :)

--
zcxz

Data: 2010-07-21 15:25:41
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik kml napisał:

[...]

Tylko dokładnie i ze zrozumieniem czytać co na opakowaniu napisane a sprzedawcy nie ufać - bo można kupić "taką świetną" pastę która będzie aż za świetna - te pasty występują w wyborze od takich do gwintów mało narażonych, poprzez takie do gwintów mocno na odkręcanie narażonych aż po takie do połączeń jednorazowych - jak sklei to prędzej się łeb śrubie urwie niż gwint odkręci. A chyba nie o to zazwyczaj chodzi.

--
Darek

Data: 2010-07-21 15:30:20
Autor: kml

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c46f55d$0$17095$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak do tej pory to nie odniosłem wrażenia, że Mikołaj to osoba, która czytać nie potrafi i kupuje na przypał. Dostał trop i zapewne sobie coś dobierze do tego wedle uznania :)

Data: 2010-07-21 16:31:56
Autor: Andrzej
kml pisze:

[...]

A czy nie chodzi tu aby o pastę zwiększającą tarcie taką jak np. Finish Line Fiber Grip?

Andrzej

Data: 2010-07-21 23:52:31
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 21.07.2010 16:31 użytkownik Andrzej napisał :
kml pisze:

[...]

Widzę, że jednak ktoś zrozumiał o co chodzi. ;-P Loctite 222 mam, 243
nie, ale oba te środki to nie są pasty montażowe do zwiększania tarcia
(np. między rurą sterową a mostkiem), lecz kleje anaerobowe do połączeń
gwintowych.