Jaka piasta na tył pod v-ki ?

Data: 2011-05-10 18:42:08
Autor: krzysiek.B
Jaka piasta na tył pod v-ki ?
Witam,ponad rok temu, dostalem w prezencie,obręcz  Dt Swiss x450,teraz przyszła
pora na zakup piasty  i reszty, bo koło nadaje sie już na złom.
 Rower na v-breakach.Myślałem o DT 370, w zeszłym roku nie było z nimi problemów,ale teraz, prawie ich nie ma.
Dystrybutor w Wa-wie wycofuje sie z DT nie wiem dlaczego.
Może doradzicie coś z maszynówek w granicach 350zł Ważę 80kg ,jazda głównie las,korzenie,nie lubię zsiadać z roweru przy byle krawężniku,ma być trwała.Oczywiście,jeżeli dt 370 to najlepsza opcja
to ją wezmę.Cały czas mówię o piascie na tył :)

pozdrufka.Krzysiek.B

--

Jaka piasta na tył pod v-ki ?