Jaka piasta pod 120Kg?

Data: 2016-09-02 23:39:32
Autor: Bo(o)t Manager
Jaka piasta pod 120Kg?
Dnia Fri, 02 Sep 2016 15:55:08 +0200, Bo(o)t Manager napisał(a):

Cześć!
[ciach]
Może wy Drodzy Grupowicze coś byście polecili?

Poszedłem do serwisu i namawia mnie na koło - Obręcz Rhino - modelu nie pamiętam ale szeroka jak DM 24, piasta author(chyba ACO-H99-R) pod v-breaki, na łożyskach maszynowych, szprychy też nie wiem całość za 329PLN. Mocno przepłacam?

Bo(o)t manager

Data: 2016-09-02 15:02:13
Autor: Ignac
Jaka piasta pod 120Kg?
W dniu piątek, 2 września 2016 23:40:07 UTC+2 użytkownik Bo(o)t Manager napisał:

> [...]

Poszedłem do serwisu i namawia mnie na koło - Obręcz Rhino - modelu nie pamiętam ale szeroka jak DM 24, piasta author(chyba ACO-H99-R) pod v-breaki, na łożyskach maszynowych, szprychy też nie wiem całość za 329PLN. Mocno przepłacam?

Imo, nawet bardzo. Jutro się zastanowimy, bo "terozki" idziemy spać.

Data: 2016-09-03 08:24:57
Autor: PeJot
Jaka piasta pod 120Kg?
W dniu 2016-09-02 o 23:39, Bo(o)t Manager pisze:
[...]

Raczej tak. Piasta z osią z amelinium, do tego nie wiadomo jakie szprychy.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Jaka piasta pod 120Kg?