Jaką piastę wybrać?

Data: 2009-03-11 19:29:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jaką piastę wybrać?
Panie deepblue, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gp8rtq$oc6$1atlantis.news.neostrada.pl> przy ul....

Przeglądając Allegro trafiłem na nowe i tanie FH-RM60 i FH-MC18. Która lepsza (obie opisane jako klasa Alivio) i bardziej nada sie pod kasetę 8 rzędową? I jaką kasetę do tego dokupić?

Jedno i drugie tak samo się nada na kasetę 8-rzędową, bo kaseta 8-rzędowa
ma taką samą szerokość jak 9-rzędowa.
Też robiłem taki manewr, ale zdecydowałem się na LX-a.

Data: 2009-03-11 19:43:50
Autor: deepblue
Jaką piastę wybrać?
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1g9959hga44i5$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Dzięki za info :)
Też bym wolał LXa ale przy tych przebiegach i do jazdy rekreacyjnej szkoda zapłacić o 50zł więcej.

--
deepblue

Data: 2009-03-11 23:41:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jaką piastę wybrać?
Panie deepblue, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gp91av$mr$1nemesis.news.neostrada.pl> przy ul....

[...]

No, jeżeli córka jeździ spokojnie i niewiele to Acera/Altus w zupełności
wystarczy. Nie zajedzie jej do końca życia ;-)

Jaką piastę wybrać?