Jaka plaska wtyczka (za regalem)?

Data: 2015-07-17 11:58:37
Autor: 666
Jaka plaska wtyczka (za regalem)?
Chciałby się podłączyć do gniazda 230V (instalacja podtynkowa tracycyjnie w puszcze, osprzęt Polo Optima) w ścianie za regałem, nawet mi bardzo pasuje, że nie będzie tam dostępu (NAS, to i żadna sprzątaczka nie podmieni na odkurzacz ;))
Kłopot taki, że regał powinien być w miarę możliwości dosunięty do ściany ;-)
Zwykła wtyczka kątowa jednak za bardzo odstaje, a regału nie chcę ciąć.
Zanim zacznę kombinować z odcinaniem wtyczek i kostkami przyłączeniowymi w puszcze zamiast gniazd:
Znacie może w miarę jakiś płaski system przyłączeniowy (może gniazdo zagłębione, super płaska wtyczka nawet innego systemu byle z uziemieniem)?

Data: 2015-07-17 16:24:44
Autor: Waldemar
Am 17.07.2015 um 11:58 schrieb  666:
[...]

Niemiecka norma:

http://www.elv.de/extraflacher-schutzkontaktstecker-evoline-plug-weiss.html

http://www.conrad.de/ce/de/product/611488/Schulte-Elektrotechnik-Flachstecker-EVOline-Plug-Weiss-Weiss

Gniazdko kupisz gdzie bądź w sieci (Conrad też ma). Może nie najtańsze rozwiązanie, ale pasuje.

Waldek

Data: 2015-07-18 10:56:53
Autor: Pszemol
"Waldemar" <waldemar@zedat.fu-berlin.de> wrote in message news:d0shhfFbthlU1mid.uni-berlin.de...
[...]

Niezbyt niemieckie, bo Niemcy nie używają bolca uziemiającego
tylko łapią uziemienie/zerowanie z boku wtyczki.

Tu przykłady:
http://www.conrad.de/ce/de/product/627798/0207-Schutzkontakt-Kupplung-schwarz-Schwarz/?ref=category&rt=category&rb=1
http://www.conrad.de/ce/de/product/611980/179516009-Schutzkontakt-Gummi-Stecker-Schwarz?ref=list
Wtyczka niemiecka NIE MA dziury na bolec :-)
http://www.conrad.de/ce/de/product/627607/101-Schutzkontakt-Stecker-weiss-250-V-Weiss?ref=list

Bolec wystający to raczej Francja, Polska.

Data: 2015-07-18 19:00:33
Autor: Czarek

W dniu 2015-07-18 o 17:56, Pszemol pisze:
[...]

Nie zauważyłeś, że są uniwersalne - na bolec + kontakty na boku?

--
Czarek

Data: 2015-07-18 12:25:12
Autor: Pszemol
"Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> wrote in message news:moe0ol$ffm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Uniwersalne w sensie że wlezą w niemieckie gniazdko...
Ale zauważ, że kontakty na boku nie mają połączenia: są plastikowe wypustki.
A więc chodzi mi o to, że to nie jest "niemiecka" wtyczka, tylko tyle :-)
Nie wiem czy kumasz czaczę? Ona jest super do Polski właśnie, czy Francji.
Ale niespecjalnie do Niemiec, bo tam bolców nie używają.

Data: 2015-07-18 19:44:08
Autor: Czarek

W dniu 2015-07-18 o 19:25, Pszemol pisze:
[...]

Z boku nie mają bo i po co?
Pokaż taką "niemiecką", która ma kontakty uziemienia *z boku* Nawet te co Ty pokazałeś ich nie mają.

Najwyższy czas abyś sprawił sobie okulary lub zmienił w obecnych szkła. (pomogę Ci w dopatrzeniu się - np. filmik na stronie w 14 i 50 sekundzie)

A więc chodzi mi o to, że to nie jest "niemiecka" wtyczka, tylko tyle :-)

Bardzo często w tym co piszesz nie wiadomo co Ci chodzi (potwierdzenie powyżej)

Nie wiem czy kumasz czaczę?

Wiem, że Ty masz z tym problem i to nie tylko w tym wątku.

Ale niespecjalnie do Niemiec, bo tam bolców nie używają.

No i ta pokazana wtyczka się u nich idealnie nada. A także w Polsce i Francji bo jest uniwersalna o czym pisałem powyżej.

--
Czarek

Data: 2015-07-18 21:06:37
Autor: Czarek

W dniu 18.07.2015 o 19:25, Pszemol pisze:
[...]

No i dopatrzyłeś się kontaktów w tej wtyczce? ;)

--
Czarek

Data: 2015-07-18 14:20:14
Autor: Pszemol
"Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> wrote in message news:moe851$oru$1node2.news.atman.pl...
No i dopatrzyłeś się kontaktów w tej wtyczce? ;)

Tak, już się dopatrzyłem. :-) Góra-dół. Dzięki.

Data: 2015-07-18 19:47:26
Autor: Czarek

W dniu 2015-07-18 o 19:00, Czarek pisze:

[...]

Zasugerowałem się tym co powyżej i powtórzyłem "byka" - kontakty uziemienia nie na boku wtyczki tylko na górze i dole bocznej ścianki.

--
Czarek

Data: 2015-07-18 13:17:31
Autor: Pszemol
"Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> wrote in message news:moe3gi$ffm$3node2.news.atman.pl...
[...]

OK, na górze - zgoda.

Data: 2015-07-17 17:30:03
Autor: Olo
W dniu 2015-07-17 o 11:58,  666 pisze:
[...]

http://www.e-lunar.pl/WTYCZKA_PLASKA_230V_BIALA_OR_AE_1309W_ORNO-3168.html

http://www.e-lunar.pl/WTYCZKA_PLASKA_230V_CZARNA_OR_AE_1309B_ORNO-3167.html
sklep nie mĂłj

Grześ

Data: 2015-07-18 14:34:27
Autor: 666
Jaka plaska wtyczka (za regalem)?
Dziękuję, popytam jutro na Wolumenie, to może ominę koszty przesyłki.
Ze zdjęć nie wynika, jak bardzo "płaskie" są te wtyczki

-- -- -

Data: 2015-07-18 10:58:39
Autor: Pszemol
" 666" <6@6.6> wrote in message news:modh4i$5it$1news.supermedia.pl...
Dziękuję, popytam jutro na Wolumenie, to może ominę koszty przesyłki.
Ze zdjęć nie wynika, jak bardzo "płaskie" są te wtyczki

Te z Conrada mają 5mm. Było podane na filmiku. Obejrzałeś?

Jaka plaska wtyczka (za regalem)?