Jaką plazme lub lcd 52'' ?

Data: 2009-09-11 11:52:22
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Tyle tego sprzetu ze nie jest czlowiek w stanie sie obeznac... bez czytania ton recenzji itp.

Generalnie jest potrzeba na duzy telewizor panoramiczny, prawdopodobnie najlepsza przekatna dla danego pokoju bedzie to 52''. Takze jaka obecnie dobra plazme lub lcd polecicie ? Juz tak przyszlosciowo z tunerem mpeg-4, FHD. Mozliwosc montazu na scianie. Wiadomo cena istotna, mysle ze do 4tys, 5max. Najlepiej cos co jest w promocji. Aha i odpadaja kiepskie firmy, nie chce philipsow, lg itp. Cos sprawdzonego... Znajdzie sie cos w tej cenie?

Data: 2009-09-11 14:48:12
Autor: Robert_J
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Generalnie jest potrzeba na duzy telewizor panoramiczny, prawdopodobnie najlepsza przekatna dla danego pokoju bedzie to 52''. ......   cena istotna, mysle ze do 4tys, 5max. Najlepiej cos co jest w promocji. Aha i odpadaja kiepskie firmy, nie chce philipsow, lg itp.

Ph i LG to kiepskie firmy? ;-)  Chcesz za 4 koła kupić 52 cale "niekiepskiej firmy"? Myślę że możesz mieć poważny problem... Znajomy niedawno kupił Sony 52 cale, ale zapłacił coś pod 10.000. I ten jest naprawdę dobry :-)

Data: 2009-09-11 15:43:19
Autor: Oki
Jaką plazme lub lcd 52'' ?

Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8dgup$73t$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ja problemu nie widzę
Oczywiście jeżeli nikt się nie przyczepi że miało być 52 cale a jest 50, ale 2 cale przy tej wielkości różnicy nie robi.

Panasonic TX-P50S10E
Tu opis i specyfikacja:
http://www.panasonic.pl/oferta.php?prod=4455
Cena sugerowana: 6799

Więc ceny na skąpcu można przyjąć jako Super Promocja !
http://www.skapiec.pl/site/cat/21/comp/542271

A co do samego sprzętu jest super. Sam zbieram na ten sam model w formacie 42 cale.

Data: 2009-09-11 19:43:27
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Ph i LG to kiepskie firmy? ;-)  Chcesz za 4 koła kupić 52 cale

No dla telewizorow to raczej takie sobie :) Mialem z nimi do czynienia i nigdy wiecej nie chce...

Panasonic TX-P50S10E

O! I oto chodzilo, dziekuje pieknie :)

pozdr.

Data: 2009-09-14 08:37:33
Autor: Robert_J
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Panasonic TX-P50S10E

O! I oto chodzilo, dziekuje pieknie :)

Szybko zmieniasz kryteria ;-). Najpierw piszesz że "4-5 tys." a teraz cieszysz się jak ktoś Ci proponuje TV za prawie 7 tys ;-))). Nie prościej było tak od razu?

Data: 2009-09-14 11:08:22
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Szybko zmieniasz kryteria ;-). Najpierw piszesz że "4-5 tys." a teraz cieszysz się jak ktoś Ci proponuje TV za prawie 7 tys ;-))). Nie prościej było tak od razu?

Ale ten TV mozna dostac w cenie jaka chcialem, to ze gdzies przedawany jest za 7tys to juz nie moga wina ;)

Tak czy inaczej prawdopodobnie wezme Samsunga PS-50B650. Dobry wybor?

Data: 2009-09-14 11:15:21
Autor: pawell32
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Krabik pisze:
[...]

raczej nie

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-09-14 11:18:52
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
raczej nie

Dlaczego nie?

Data: 2009-09-14 13:06:54
Autor: Mirek Ptak
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Dnia 2009-09-14 11:18,  *Krabik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
raczej nie

Dlaczego nie?

Bo Samsung :) - a tak na poważnie to jeśli kupujesz plazmę (bardzo dobry kierunek) to jednak radził bym kupić coś lepszego - z plazm, które do tej pory widziałem nigdy ani Samsung, ani LG mi się nie podobały.
Najlepiej jednak, żebyś poszedł do sklepu i poprosił o podłączenie dobrego źródła SD do kilku porządnych TV (z naciskiem na Panasonica w tym przedziale cenowym) wtedy zobaczysz dlaczego Samsung niekoniecznie jest dobrym wyborem :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-14 18:19:15
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
[...]

Spedzilem popoludnie w roznych marketach ogladajac te wszystkie plazmy i musze powiedziec ze jestem zadowolony z mojego wyboru Samsunga. Ladniej prezentowal obraz w stosunku do wystawionych Panasonicow w podobnym przedziale cenowym. Powiedzialbym nawet ze obraz bardzo ostry przypominajacy LCD mimo iz to plazma co mi nawet pasuje :)

Dziekuje wszystkim za pomoc.

pozdr.

Data: 2009-09-15 13:01:04
Autor: Kell a
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
"Krabik" <bezimienny@z.neta.pl> napisał(a):

[...]

ale wiesz, ze jak sprzedwca chce sprzedac cos konkretnego, to tak to wszystko poustawia,
ze inne tv beda gorzej wyswietlaly obraz w sklepie?

Data: 2009-09-15 13:25:51
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
ale wiesz, ze jak sprzedwca chce sprzedac cos konkretnego, to tak to wszystko poustawia,
ze inne tv beda gorzej wyswietlaly obraz w sklepie?

Zdaje sobie z tego sprawe, dlatego chodzilem nie po jednym ale po wszystkich sklepach rtv w miescie :) no chyba ze to jakis wielki spisek jednej firmy przeciwko drugiej.

Data: 2009-09-15 15:24:56
Autor: Mirek Ptak
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Dnia 2009-09-15 13:25,  *Krabik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Żaden spisek - prowizja.
Kiedyś już pisałem, jak chodziłem ze szwagrem - on wybierał TV. W jednym ze sklepów obskoczyło nas 3 przedstawicieli Samsunga zachwalając "LED TV". Obok stały dwa Sharpy z paskudnie ustawionymi parametrami - kilka chwil z przyciskami na obudowie poprawiło znacznie obraz.
Dlatego powtarzam - podłączyć dobry sygnał SD i pooglądać obraz - dostęp do menu i ustawień powinien być wtedy zapewniony.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-16 08:16:26
Autor: pawell32
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Krabik pisze:
[...]

no, znajdź mi sklep w którym gdzie nie mówią o samsungu jako najlepszych
tv. wszędzie gdzie się pytam to najlepszy samsung...
mój kolega prowadzi sieć bonus, nie ma u niego sony i panasonic`ów
bo jak twierdzi sieć są niekonkurencyjne.

Data: 2009-09-16 10:31:13
Autor: Cavallino
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

mój kolega prowadzi sieć bonus, nie ma u niego sony i panasonic`ów
bo jak twierdzi sieć są niekonkurencyjne.

Znaczy co, za małe marże na nich ma? ;-)

Data: 2009-09-16 10:34:00
Autor: pawell32
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Cavallino pisze:
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

mój kolega prowadzi sieć bonus, nie ma u niego sony i panasonic`ów
bo jak twierdzi sieć są niekonkurencyjne.

Znaczy co, za małe marże na nich ma? ;-)

tego nie wiem, wypytam się.
faktem jest, że mu takich nie podsyłają, jedynie swego czasu były
sharpy.

Data: 2009-09-11 20:35:40
Autor: R09
Jaką plazme lub lcd 52'' ?

A co do samego sprzętu jest super. Sam zbieram na ten sam model w formacie 42 cale.

Dlaczego 42"? Mieszkasz w blokach z wczesnych lat 60-tych?

WK

Data: 2009-09-14 08:19:50
Autor: Oki
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Dlaczego 42"? Mieszkasz w blokach z wczesnych lat 60-tych?

Mieszkam w bloku z późnych lat 2008
Na tyle pozwala mi wielkość łazienki ;-)

Data: 2009-09-12 08:32:02
Autor: Pete
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
W dniu 11.09.09 15:43, Oki pisze:
[...]

"Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

--
Pete

Data: 2009-09-12 09:15:21
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
"Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Data: 2009-09-12 09:34:20
Autor: Pete
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
W dniu 12.09.09 09:15, Krabik pisze:
"Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Dla Full HD jest 1080 linii.

--
Pete

Data: 2009-09-12 20:25:13
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
"Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Dla Full HD jest 1080 linii.

No ale o co chodzi, pisze ze ten TV ma FHD wiec dlaczego osobno podany jakis dziwny parametr ruchomego obrazu? Niby wielkiej roznicy nie ma, brak raptem 180 lini ;) no ale.... ktos moze wytlumaczyc dlaczego tak jest, sa jakies plazmy ktora maja te wartosc tyle ile faktycznie powinno byc?

Data: 2009-09-12 20:47:55
Autor: Pete
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
W dniu 12.09.09 20:25, Krabik pisze:
"Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Dla Full HD jest 1080 linii.

No ale o co chodzi, pisze ze ten TV ma FHD

FHD jest ale dla zdjęć. Ot taki "chłyt małketingowy".

> wiec dlaczego osobno podany
jakis dziwny parametr ruchomego obrazu?

Bo dla ruchomego obrazu masz tyle linii ile napisali.

Niby wielkiej roznicy nie ma,
brak raptem 180 lini ;) no ale....

"jedyne" 1/5 mniej :)

ktos moze wytlumaczyc dlaczego tak
jest,

kasa misiu, kasa. ;)

>sa jakies plazmy ktora maja te wartosc tyle ile faktycznie powinno
byc?

pewnie że są, ale za więcej $$$

--
Pete

Data: 2009-09-15 23:15:13
Autor: cztery
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Dla Full HD jest 1080 linii.

Praktycznie zaden z dostepnych LCD nie wyswietla ruchomych 1080 linii... to zaden nie jest Full HD ?

Data: 2009-09-16 20:39:51
Autor: Pete
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
W dniu 15.09.09 23:15, cztery pisze:
Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Dla Full HD jest 1080 linii.

Praktycznie zaden z dostepnych LCD nie wyswietla ruchomych 1080 linii...

Czyżby?

to zaden nie jest Full HD ?

A jak myślisz?

--

[...]