Jaką plazme lub lcd 52'' ?

Data: 2009-09-11 14:48:12
Autor: Robert_J
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Generalnie jest potrzeba na duzy telewizor panoramiczny, prawdopodobnie najlepsza przekatna dla danego pokoju bedzie to 52''. ......   cena istotna, mysle ze do 4tys, 5max. Najlepiej cos co jest w promocji. Aha i odpadaja kiepskie firmy, nie chce philipsow, lg itp.

Ph i LG to kiepskie firmy? ;-)  Chcesz za 4 koła kupić 52 cale "niekiepskiej firmy"? Myślę że możesz mieć poważny problem... Znajomy niedawno kupił Sony 52 cale, ale zapłacił coś pod 10.000. I ten jest naprawdę dobry :-)

Data: 2009-09-11 15:43:19
Autor: Oki
Jaką plazme lub lcd 52'' ?

Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8dgup$73t$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ja problemu nie widzę
Oczywiście jeżeli nikt się nie przyczepi że miało być 52 cale a jest 50, ale 2 cale przy tej wielkości różnicy nie robi.

Panasonic TX-P50S10E
Tu opis i specyfikacja:
http://www.panasonic.pl/oferta.php?prod=4455
Cena sugerowana: 6799

Więc ceny na skąpcu można przyjąć jako Super Promocja !
http://www.skapiec.pl/site/cat/21/comp/542271

A co do samego sprzętu jest super. Sam zbieram na ten sam model w formacie 42 cale.

Data: 2009-09-11 19:43:27
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Ph i LG to kiepskie firmy? ;-)  Chcesz za 4 koła kupić 52 cale

No dla telewizorow to raczej takie sobie :) Mialem z nimi do czynienia i nigdy wiecej nie chce...

Panasonic TX-P50S10E

O! I oto chodzilo, dziekuje pieknie :)

pozdr.

Data: 2009-09-14 08:37:33
Autor: Robert_J
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Panasonic TX-P50S10E

O! I oto chodzilo, dziekuje pieknie :)

Szybko zmieniasz kryteria ;-). Najpierw piszesz że "4-5 tys." a teraz cieszysz się jak ktoś Ci proponuje TV za prawie 7 tys ;-))). Nie prościej było tak od razu?

Data: 2009-09-14 11:08:22
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Szybko zmieniasz kryteria ;-). Najpierw piszesz że "4-5 tys." a teraz cieszysz się jak ktoś Ci proponuje TV za prawie 7 tys ;-))). Nie prościej było tak od razu?

Ale ten TV mozna dostac w cenie jaka chcialem, to ze gdzies przedawany jest za 7tys to juz nie moga wina ;)

Tak czy inaczej prawdopodobnie wezme Samsunga PS-50B650. Dobry wybor?

Data: 2009-09-14 11:15:21
Autor: pawell32
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Krabik pisze:
[...]

raczej nie

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-09-14 11:18:52
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
raczej nie

Dlaczego nie?

Data: 2009-09-14 13:06:54
Autor: Mirek Ptak
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Dnia 2009-09-14 11:18,  *Krabik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
raczej nie

Dlaczego nie?

Bo Samsung :) - a tak na poważnie to jeśli kupujesz plazmę (bardzo dobry kierunek) to jednak radził bym kupić coś lepszego - z plazm, które do tej pory widziałem nigdy ani Samsung, ani LG mi się nie podobały.
Najlepiej jednak, żebyś poszedł do sklepu i poprosił o podłączenie dobrego źródła SD do kilku porządnych TV (z naciskiem na Panasonica w tym przedziale cenowym) wtedy zobaczysz dlaczego Samsung niekoniecznie jest dobrym wyborem :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-14 18:19:15
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
[...]

Spedzilem popoludnie w roznych marketach ogladajac te wszystkie plazmy i musze powiedziec ze jestem zadowolony z mojego wyboru Samsunga. Ladniej prezentowal obraz w stosunku do wystawionych Panasonicow w podobnym przedziale cenowym. Powiedzialbym nawet ze obraz bardzo ostry przypominajacy LCD mimo iz to plazma co mi nawet pasuje :)

Dziekuje wszystkim za pomoc.

pozdr.

Data: 2009-09-15 13:01:04
Autor: Kell a
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
"Krabik" <bezimienny@z.neta.pl> napisał(a):

[...]

ale wiesz, ze jak sprzedwca chce sprzedac cos konkretnego, to tak to wszystko poustawia,
ze inne tv beda gorzej wyswietlaly obraz w sklepie?

Data: 2009-09-15 13:25:51
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
ale wiesz, ze jak sprzedwca chce sprzedac cos konkretnego, to tak to wszystko poustawia,
ze inne tv beda gorzej wyswietlaly obraz w sklepie?

Zdaje sobie z tego sprawe, dlatego chodzilem nie po jednym ale po wszystkich sklepach rtv w miescie :) no chyba ze to jakis wielki spisek jednej firmy przeciwko drugiej.

Data: 2009-09-15 15:24:56
Autor: Mirek Ptak
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Dnia 2009-09-15 13:25,  *Krabik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Żaden spisek - prowizja.
Kiedyś już pisałem, jak chodziłem ze szwagrem - on wybierał TV. W jednym ze sklepów obskoczyło nas 3 przedstawicieli Samsunga zachwalając "LED TV". Obok stały dwa Sharpy z paskudnie ustawionymi parametrami - kilka chwil z przyciskami na obudowie poprawiło znacznie obraz.
Dlatego powtarzam - podłączyć dobry sygnał SD i pooglądać obraz - dostęp do menu i ustawień powinien być wtedy zapewniony.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-16 08:16:26
Autor: pawell32
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Krabik pisze:
[...]

no, znajdź mi sklep w którym gdzie nie mówią o samsungu jako najlepszych
tv. wszędzie gdzie się pytam to najlepszy samsung...
mój kolega prowadzi sieć bonus, nie ma u niego sony i panasonic`ów
bo jak twierdzi sieć są niekonkurencyjne.

Data: 2009-09-16 10:31:13
Autor: Cavallino
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

mój kolega prowadzi sieć bonus, nie ma u niego sony i panasonic`ów
bo jak twierdzi sieć są niekonkurencyjne.

Znaczy co, za małe marże na nich ma? ;-)

Data: 2009-09-16 10:34:00
Autor: pawell32
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Cavallino pisze:
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

mój kolega prowadzi sieć bonus, nie ma u niego sony i panasonic`ów
bo jak twierdzi sieć są niekonkurencyjne.

Znaczy co, za małe marże na nich ma? ;-)

tego nie wiem, wypytam się.
faktem jest, że mu takich nie podsyłają, jedynie swego czasu były
sharpy.

Data: 2009-09-11 20:35:40
Autor: R09
Jaką plazme lub lcd 52'' ?

A co do samego sprzętu jest super. Sam zbieram na ten sam model w formacie 42 cale.

Dlaczego 42"? Mieszkasz w blokach z wczesnych lat 60-tych?

WK

Data: 2009-09-14 08:19:50
Autor: Oki
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Dlaczego 42"? Mieszkasz w blokach z wczesnych lat 60-tych?

Mieszkam w bloku z późnych lat 2008
Na tyle pozwala mi wielkość łazienki ;-)

Data: 2009-09-12 08:32:02
Autor: Pete
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
W dniu 11.09.09 15:43, Oki pisze:
[...]

"Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

--
Pete

Data: 2009-09-12 09:15:21
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
"Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Data: 2009-09-12 09:34:20
Autor: Pete
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
W dniu 12.09.09 09:15, Krabik pisze:
"Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Dla Full HD jest 1080 linii.

--
Pete

Data: 2009-09-12 20:25:13
Autor: Krabik
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
"Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Dla Full HD jest 1080 linii.

No ale o co chodzi, pisze ze ten TV ma FHD wiec dlaczego osobno podany jakis dziwny parametr ruchomego obrazu? Niby wielkiej roznicy nie ma, brak raptem 180 lini ;) no ale.... ktos moze wytlumaczyc dlaczego tak jest, sa jakies plazmy ktora maja te wartosc tyle ile faktycznie powinno byc?

Data: 2009-09-12 20:47:55
Autor: Pete
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
W dniu 12.09.09 20:25, Krabik pisze:
"Rozdzielczość ruchomego obrazu: 900 linii"

Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Dla Full HD jest 1080 linii.

No ale o co chodzi, pisze ze ten TV ma FHD

FHD jest ale dla zdjęć. Ot taki "chłyt małketingowy".

> wiec dlaczego osobno podany
jakis dziwny parametr ruchomego obrazu?

Bo dla ruchomego obrazu masz tyle linii ile napisali.

Niby wielkiej roznicy nie ma,
brak raptem 180 lini ;) no ale....

"jedyne" 1/5 mniej :)

ktos moze wytlumaczyc dlaczego tak
jest,

kasa misiu, kasa. ;)

>sa jakies plazmy ktora maja te wartosc tyle ile faktycznie powinno
byc?

pewnie że są, ale za więcej $$$

--
Pete

Data: 2009-09-15 23:15:13
Autor: cztery
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Dla Full HD jest 1080 linii.

Praktycznie zaden z dostepnych LCD nie wyswietla ruchomych 1080 linii... to zaden nie jest Full HD ?

Data: 2009-09-16 20:39:51
Autor: Pete
Jaką plazme lub lcd 52'' ?
W dniu 15.09.09 23:15, cztery pisze:
Co to oznacza w praktyce, mniej niz powinno byc?

Dla Full HD jest 1080 linii.

Praktycznie zaden z dostepnych LCD nie wyswietla ruchomych 1080 linii...

Czyżby?

to zaden nie jest Full HD ?

A jak myślisz?

--