Jaka p³yta dla Intel i7

Data: 2009-12-25 15:58:15
Autor: Andrzej Kuæa
Jaka p³yta dla Intel i7
Witam, niedawno pisa³em o moich k³opotach z p³yt± g³ówna Intela DX58SO -
czasami podczas w³±czania komputera pokazywa³o mi minusowe temperatury w
BIOSie, przez co wentylatory krêci³y mi siê na max. prêdko¶ci. Zg³osi³em do
serwisu z udokumentowaniem, oni odes³ali j± do hurtowni. Stamt±d przys³ali mi
now±, w serwisie mi wymienili, dosta³em, szczê¶liwy, komputer do r±k. W³±czam
raz, super. W³±czam drugi raz - wentyle wyj±. Wchodzê do BIOSu, minusowe
wskazania. I niech mi kto¶ powie, ¿e cuda siê nie zdarzaj± (tyle, ¿e w drug±
stronê :/). Teraz tak - zanim ode¶lê t± znowu do wymiany, my¶la³em nad kupnem
innej p³yty (tamt± potem mo¿e sprzedam, jak dostanê now±), mo¿ecie mi
podpowiedzieæ jakie s± dobre pod Intel i7? My¶la³em nad czym¶ ze stajni Asusa,
albo mo¿e MSI? Bêdê wdziêczny za informacje.
Pozdrawiam.

Data: 2009-12-25 19:26:56
Autor: Doxent
Jaka p³yta dla Intel i7
podpowiedzieæ jakie s± dobre pod Intel i7? My¶la³em nad czym¶ ze stajni Asusa,
albo mo¿e MSI? Bêdê wdziêczny za informacje.

a zasilacz podstawi³e¶ drugi inny ?

Data: 2009-12-26 09:55:26
Autor: Andrzej Kuæa
Jaka p³yta dla Intel i7
Doxent <doxent@gazeta.pl> napisa³(a):
a zasilacz podstawi³e¶ drugi inny ?
Nie bardzo widzê zwi±zek zasilacza z czujnikiem temperatur. Zasilacz mam nowy
Corsair 550W.

--

Jaka p³yta dla Intel i7