Jaka płyta główna i RAM na slot AM3 żebym miał 16GB RAM?

Data: 2011-03-01 21:00:46
Autor: Rafal
Jaka płyta główna i RAM na slot AM3 żebym miał 16GB RAM?
Ano wejdź sobie na stronę Gigabyte, tam masz GA-890FXA-UD5, kliknij najnowszą wersję (rewizję), potem masz "Lista
obsługiwanych pamięci". Ja tam widzę kilka sztuk 4GB.

Pozdrawiam, Rafał.

Data: 2011-03-01 23:54:00
Autor: Zeman
Jaka płyta główna i RAM na slot AM3 żebym miał 16GB RAM?
On 1 Mar, 22:00, "Rafal" <rafa...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Ano wejd sobie na stron Gigabyte, tam masz GA-890FXA-UD5,
kliknij najnowsz wersj (rewizj ), potem masz "Lista
obs ugiwanych pami ci". Ja tam widz kilka sztuk 4GB.

Pozdrawiam, Rafa .

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

No wlasnie tak robilem http://download.gigabyte.eu/FileList/Memory/mb_memory_ga-890fxa-ud5.pdf

patrze na predkoc 1600 i na kolumne SIZE (rozumiem ze kolumna SIZE to
wielkosc jednej kosci) i jest tylko jedna pamiec KHX1600C9D3K3/12GX.
Dalej google + KHX1600C9D3K3/12GX i widze ze to sa pamieci sprzedawane
trojkami, 3x4GB co mi sie kojarzy z praca triple-channel, chociaz na
stronie producenta nie widze nigdzie informacji czy pamieci pracuja w
trybie single, dual czy tripple.

Nie bardzo potrafie interpretowac oznaczenia symboliczne, jak widze
symbol  KHX1600C9D3K3/12GX to nie mam pojecia do czego te kosci i czy
mozna kupic 4szt a nie 3.

Dziekuje za odpowiedz

Pozdrawiam,
Zeman.

Data: 2011-03-02 10:37:52
Autor: Hades
Jaka płyta główna i RAM na slot AM3 żebym miał 16GB RAM?
Użytkownik "Zeman"
[ciach]

[...]

A co to interpretowac? Kingston sprzedaje swoje pamieci czasem w
zestawach (tzw. Kit) i w takim wypadku podaje pojemnosc nie dla
pojedynczej pamieci, ale dla zestawu wlasnie. Tak wiec widoczne na
tych pamieciach 12 odnosi sie do zestawu 3 kosci (K3). Oficjalnie
moze wiec nie dac sie wiec kupic tych pamieci po 1 lub 2 sztuki.
AM

Data: 2011-03-02 02:24:19
Autor: Zeman
On 2 Mar, 10:37, "Hades" <war...@vp.pl> wrote:
> U ytkownik "Zeman"

[ciach]

> [...]

tych pamieciach 12 odnosi sie do zestawu 3 kosci (K3). Oficjalnie
moze wiec nie dac sie wiec kupic tych pamieci po 1 lub 2 sztuki.

Ok, dziekuje za pomoc, ostatecznie dobrali mi cos w sklepie (Patriot
PGV38G1600ELK), mam nadzieje ze bedzie dobrze.

Pozdrawaim,
P. Gula.

Data: 2011-03-02 17:35:14
Autor: qwerty
Użytkownik "Hades"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d6e0ff1$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Co za technika. Żeby kość miała 4 GB, chodź google o tym milczy.

Data: 2011-03-02 18:03:40
Autor: Hades
Jaka płyta główna i RAM na slot AM3 żebym miał 16GB RAM?
Użytkownik "qwerty" dyskusyjnych:4d6e0ff1$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie pojalem o czym goole milczy, ale zerknalem i:
http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator_new/partsinfo.asp?ktcpartno=KHX1600C9D3K3/12GX&promo=hx2shp
http://www.kingston.com/hyperx/products/khx_ddr3.asp
KHX1600C9D3K3/12GX Intel X.M.P, DDR3-1600, non-ECC, unbuffered DIMM12GB
3 - 4GB 9-9-9-271.65V
Co ciekawe okazalo sie ze pamieci te mozna kupic i pojedynczo:
KHX1600C9D3/4GDDR3-1600, Non-ECC, Unbuffered DIMM4GB9-9-9-271.65V
AM

Data: 2011-03-02 19:40:22
Autor: qwerty
Użytkownik "Hades"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d6e786c$0$2506$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Memory Module, czyli moduł pamięci. Dalej czekam na kość 4 GB.

Jaka płyta główna i RAM na slot AM3 żebym miał 16GB RAM?