Jaka płyta główna pod Win7 i O/C?

Data: 2010-01-03 21:31:29
Autor: OMSON
Jaka płyta główna pod Win7 i O/C?
Chciałbym zmodyfikować 2 pecety tak, aby możliwa była instalacja Win7 Pro 64-bit. Zależy mi na podkręceniu posiadanych, nie najnowszych już procesorów C2D E6320 (Conroe, stepping B2), dlatego szukam niedrogich ale przyzwoitych płyt głównych, które mi to umożliwią (myślę, że płyta powinna zamykać się w 200 zł). Zadowoli mnie aby poszły na FSB 400MHz. Co możecie polecić (może ktoś ma jakieś doświadczenia)?

Pzdr, OMSON

Jaka płyta główna pod Win7 i O/C?