Jaka p造ta g堯wna w desktopie Acer

Data: 2014-04-24 17:09:57
Autor: Pszemol
Jaka p造ta g堯wna w desktopie Acer
Czy kto si orientuje jakie firma Acer montuje w desktopach mb?
Np. w takim: http://www.frys.com/product/7994890
http://us.acer.com/ac/en/US/content/model-datasheet/DT.SRQAA.010

Interesuje mnie to, 瞠 ma w *desktopie* wifi i bluetooth 4...
Czy to jest wed逝g Was normalne?

Data: 2014-04-24 23:18:11
Autor: G Nowak
On 24/04/2014 23:09, Pszemol wrote:
[...]

Co w tym dziwnego? Jest duzo plyt ze slotem mini pci-e, do ktorego pasuja laptopowe karty wlan/bluetooth.

--
Pozdr

Data: 2014-04-24 17:24:14
Autor: Pszemol
"G Nowak" <gnowak200@caledonian.ac.uk> wrote in message news:ljc2j3$s1u$2speranza.aioe.org...
[...]

Nie wiem sk康 wyczai jaka tam p造ta g堯wna siedzi a mnie to ciekawi...

Podaj dziwny rozmiar pami璚i, 10Gb, nie wiem czy obsadzili 4
czy dwa sloty, ile wolnych slot闚 jest, co to w og鏊e za chipset, itp...

Po co w desktopach instaluje si wifi? Czy to jest po to aby desktopa
do sieci pod陰czy przez to wifi, czy mo瞠 desktop po kablu a wifi
s逝篡 w desktopie aby robi za hotspot?

No i do czego blutooth w desktopie mo積a u篡?

Data: 2014-04-25 00:45:29
Autor: Piotr Rezmer
Pszemol pisze:

No i do czego blutooth w desktopie mo積a u篡?

Np. 瞠by:
pod陰czy headset plantronics'a
wykorzysta mysz (ale wi瘯szo嗆 jest po RF nie BT)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-04-24 19:51:31
Autor: Pszemol
"Piotr Rezmer" <p.r@bezBzdur.pl> wrote in message news:ljc46g$o0l$2node2.news.atman.pl...
Pszemol pisze:

No i do czego blutooth w desktopie mo積a u篡?

Np. 瞠by:
pod陰czy headset plantronics'a

No tak. Zgoda. S逝chawki bezprzewodowe to dobry pomys.

wykorzysta mysz (ale wi瘯szo嗆 jest po RF nie BT)

.... i wszystkie dostepne ze swoj w豉sn wtyczk RF/BT do USB :-)

Data: 2014-04-25 01:59:47
Autor: Santana
Jaka p造ta g堯wna w desktopie Acer

U篡tkownik "Pszemol"  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:ljc2u1$ef8$1@dont-email.me...

[...]

A mo瞠, tak po prostu, organoleptycznie? Otworzy, poczyta opisy podzespo堯w, pogoogla :P

Data: 2014-04-24 19:50:19
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:ljc8hh$c02$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Czy mo瞠sz mi zademonstrowa jak organoleptycznie otworzysz
komputer dost瘼ny w sklepie online ?

Otworzy, poczyta opisy podzespo堯w, pogoogla :P

Pr鏏owa貫m wygoogla, pr鏏owa貫m nawet odwiedzi stron producenta
ale w dziale wsparcia, gdzie chcia貫m si dowiedzie jaki zamiennik kupi
dla "mojej" p造ty g堯wnej chc ode mnie w 2-gim kroku numeru seryjnego :-)

Jakie inne pomys造, kolego przem康rza趾u? :P

Data: 2014-04-25 03:57:37
Autor: Santana
Jaka p造ta g堯wna w desktopie Acer

U篡tkownik "Pszemol"  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:ljcbgd$qkj$1@dont-email.me...

[...]

Poka mi 豉skawie palcem gdzie napisa貫 瞠 nie posiadasz fizycznie tego kompa :P

[...]

Acer to syf najgorszy wi璚 鈔ednio mnie dziwi 瞠 ci olali :) Pomijam 瞠 trza by skrajnym kretynem 瞠by producenta pyta o zamiennik :P

Jakie inne pomys造, kolego przem康rza趾u? :P

Mam jeden bardzo prosty pomys. Naucz si w豉軼iwie formu這wa pytania. My郵enie nie boli ale niekt鏎zy musz si przyzwyczai :P

Data: 2014-04-24 21:41:37
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:ljcfef$r5b$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Poka mi 豉skawie palcem gdzie napisa貫m 瞠 posiadam?
Nie obwiniaj mnie za swoje w豉sne domys造...

[...]

Nie rozumiem... za堯禦y 瞠 spali貫m p造te g堯wn - pod陰czy貫m 220V do
myszki USB, spali豉 si. Gwarancja nie pokrywa takiego uszkodzenia... Chcesz
powiedzie 瞠 producent nie zechce pom鏂 u篡tkownikowi w tarapatach? :-)

Jakie inne pomys造, kolego przem康rza趾u? :P

Mam jeden bardzo prosty pomys. Naucz si w豉軼iwie formu這wa pytania. My郵enie nie boli ale niekt鏎zy musz si przyzwyczai :P

Co by這 niew豉軼iwego w pytaniu CZY KTO SI ORIENTUJE?
Nie pyta貫m jak otworzy komputer i przeczyta nazw producenta p造ty...
Czemu widz帷 w w徠ku pytanie "czy kto si orientuje" odpisa貫
na w徠ek skoro si nie orientujesz? I jeszcze *mnie* za co winisz? :-)

Data: 2014-04-25 02:05:12
Autor: Santana
[...]

Wolnych bank闚 panie "in篡nierze", BANK紟 :P

Data: 2014-04-24 19:47:05
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:ljc8rm$cne$1usenet.news.interia.pl...
Podaj dziwny rozmiar pami璚i, 10Gb, nie wiem czy obsadzili
4 czy dwa sloty, ile wolnych slot闚 jest...

Wolnych bank闚 panie "in篡nierze", BANK紟 :P

Hm...
A sprawdza貫 co znaczy "slot" w S這wniku J瞛yka Polskiego PWN?

http://sjp.pwn.pl/szukaj/slot

Tymczasem w tym samym s這wniku, s這wo "bank" nie odnosi
si do komputer闚 wcale:

http://sjp.pwn.pl/szukaj/bank

I co teraz, panie czepiaczu? :P

Data: 2014-04-25 04:04:17
Autor: Santana
Jaka p造ta g堯wna w desktopie Acer

U篡tkownik "Pszemol"  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:ljcbad$pju$1@dont-email.me...

[...]

Twierdzisz 瞠 pami耩 jest kart rozszerzaj帷 mo磧iwo軼i komputera? ROTFL

Tymczasem w tym samym s這wniku, s這wo "bank" nie odnosi
si do komputer闚 wcale:

http://sjp.pwn.pl/szukaj/bank

Najwyra幡iej s這wnik pwn nie nad捫a :P

I co teraz, panie czepiaczu? :P

Ano to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bank_pami%C4%99ci

Data: 2014-04-24 21:45:45
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:ljcfr0$s2m$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A mo瞠 nie jest?

Twierdz 瞠 s這wo "slot" w kontek軼ie gniazda komputerowego
jest poprawnym s這wem j瞛yka polskiego uj皻ym w s這wniku PWN.
Twierdz te, 瞠 czepiasz si mnie 瞠 u篡貫m s這wo pochodzenia
angielskiego i pr鏏owa貫 si wym康rzy 瞠 powinienem u篡 s這wa bank.
Nie wysz這 Ci... :-)

Data: 2014-04-25 10:45:53
Autor: Adam
W dniu 2014-04-25 04:45, Pszemol pisze:
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message
U篡tkownik "Pszemol"  napisa w wiadomo軼i grup
(...)
[...]

Ale bank pami璚i mo瞠 mie jeden lub wi璚ej slot闚/gniazd.

A podpieranie si s這wnikiem j瞛yka polskiego do termin闚 informatycznych, to troch poroniony pomys ;)
To ju chyba wi璚ej mo積a si by這 dowiedzie z opracowa Marka Pampucha czy ksi璠za Jana Pikuli.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-25 12:28:06
Autor: Pszemol
Jaka pyta g籀wna w desktopie A cer
Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2014-04-25 04:45, Pszemol pisze:
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message
U髒ytkownik "Pszemol"  napisa w wiadomoci grup
(...)
Twierdzisz 髒e pami jest kart rozszerzajc mo髒liwoci komputera? ROTFL

A mo髒e nie jest?

Twierdz 髒e sowo "slot" w kontekcie gniazda komputerowego
jest poprawnym sowem jzyka polskiego ujtym w sowniku PWN.
Twierdz te髒, 髒e czepiasz si mnie 髒e u髒yem sowo pochodzenia
angielskiego i pr籀bowae si wymdrzy 髒e powinienem u髒y sowa bank.
Nie wyszo Ci... :-)

Ale bank pamici mo髒e mie jeden lub wicej slot籀w/gniazd.

Bardzo suszna uwaga!

A podpieranie si sownikiem jzyka polskiego do termin籀w
informatycznych, to troch poroniony pomys ;)
To ju髒 chyba wicej mo髒na si byo dowiedzie z opracowa Marka Pampucha
czy ksidza Jana Pikuli.

Adamie, uwage kolegi czepialskiego odebralem jako zarzut ze nie pisz po
polsku. Slownik nie mial pomoc w rozstrzygniciu co to znaczy "slot" w
kontekcie jzyka komputerowego, bo to jest chyba oczywiste, tylko mial
pokaza koledze czepialskiemu 髒e to jest sowo u髒ywane w naszym jzyku a
wiec jego zarzuty sa bezpodstawne.

Data: 2014-04-25 05:08:41
Autor: PiteR
Pszemol pisze tak:

Nie wiem sk康 wyczai jaka tam p造ta g堯wna siedzi a mnie to
ciekawi...

Google wy陰czyli? :)

http://tinyurl.com/mcapo5w
http://tinyurl.com/nxtwopt

--
Piter

Data: 2014-04-24 23:47:06
Autor: Pszemol
"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message news:XnsA31A34562E154elektroniklocalhost.net...
Pszemol pisze tak:
Nie wiem sk康 wyczai jaka tam p造ta g堯wna siedzi
a mnie to ciekawi...

Google wy陰czyli? :)

Dzi瘯i... bardzo mi pomog貫.
Ale nie cwaniakuj, co wpisa貫 do googla?
Ja wpisywa貫m to:
https://www.google.com/#q=acer+aspire+atc-605+motherboard

I kicha. A Ty sk康 wiedzia貫 瞠by wpisa model bez literki A? :-)
https://www.google.com/#q=acer+aspire+tc-605+motherboard
Bo google Ci w tym nie pomog這, sam musia貫 to wymy郵i...

Swoj drog du穎 jest w sieci na temat komputer闚 TC-605
tymczasem ten co ja znalaz貫m to ATC-605, niby to samo
ale niekoniecznie :-)

http://tinyurl.com/mcapo5w
http://tinyurl.com/nxtwopt

P造ta wygl康a ciut "podstawowo", tak mi璠zy nami m闚i帷... :-)

Wyr鏏 domowy Acera czyli pojawia si nowe pytanie: czy otwory
monta穎we pod dziury w obudowie b璠 pasowa do
standardowych p造t (u)ATX gdy b璠zie si chcia這 zrobi jaki
upgrade czy b璠 jaja jak w komputerach Compaq'a czy Dell'a...

Ech, chyba lepiej kupi desktopa ASUSa albo posk豉da sobie samemu.

Data: 2014-04-25 10:19:03
Autor: Chris
Jaka p造ta g堯wna w desktopie Acer
Pszemol nabazgra(a):

Czy kto si orientuje jakie firma Acer montuje w desktopach mb?

Foxcony pewnie i to pod zam闚ienie na konkretny desktop .

Np. w takim: http://www.frys.com/product/7994890
http://us.acer.com/ac/en/US/content/model-datasheet/DT.SRQAA.010
Interesuje mnie to, 瞠 ma w *desktopie* wifi i bluetooth 4...
Czy to jest wed逝g Was normalne?

Za豉twia to jeden scalak/p造tka albo co ala micropen wsadzony na sta貫 do portu USB a przynajmniej takie rozwi您ania spotka貫m w innych p造tach.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd VIN, wyposa瞠nie, przebieg, histori pojazdu.

Jaka p造ta g堯wna w desktopie Acer