Jaka p³yta pod Phenom II X4, AM3 z DDR3 ???

Data: 2009-10-10 21:16:50
Autor: ADAS
Jaka p³yta pod Phenom II X4, AM3 z DDR3 ???
Co polecacie: Jaka p³yta pod Phenom II X4, AM3 z DDR3 ??? My¶lê o czym¶
niedrogim, ale porz±dnym (ASUS, Gigabyte, MSI, Intel, mo¿e nawet DFI czy Foxconn).

Chcia³bym zestawik podkrêcaæ, wiêc pod tym k±tem bêde kupowa³ p³yte, CPU (Phenom
X4 II 965 Black) i pami±tki (jakie¶ OCZ czy Patriot)...

Dziêki za wszelkie porady
Ada¶.

Data: 2009-10-10 21:22:15
Autor: ADS
[...]

No jeszcze dodam:

Socket: AM3
Pami±tki: DDR3
Du¿a ilo¶æ banków pamiêci, Potrzebuje 16 GB RAM (najlepiej wiec jakby by³o 8
slotów, min. 6).
Nie potrzebuje SLI i tym podobnych bajerów. Nie bêde inwestowa³ w drog± grafikê.
Obs³uga szybszych pamiêci: DDR3 1800+

Dziêki
Adas

Data: 2009-10-10 21:57:57
Autor: ADAS
> [...]

slotów, min. 6).
Nie potrzebuje SLI i tym podobnych bajerów. Nie bêde inwestowa³ w drog± grafikê.

Nie potrzebuje SLI,a ni Crossfire, ani podobnych

Obs³uga szybszych pamiêci: DDR3 1800+

Tu da³em gafe. Chodzi mi o najszybsze mo¿liwe, ale 1800 to chyba niema (pod AMD).

Mile widziane:

Dobra karta LAN Gigabit
Karta dziwiekowa - porz±dna, ale raczej wystarczy stereo (nie mam zestawu
g³osników).
Niska pr±do¿erno¶æ.
Dobra niezawodno¶æ i d³uga gwarancja.

Dzieki
Adas

Data: 2009-10-13 01:32:43
Autor: rageofhonor
Jaka p³yta pod Phenom II X4, AM3 z DDR3 ???

U¿ytkownik "ADAS" <adsflvasfdlvasfdWYTNIJTO@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:10c5.00000290.4ad0e745newsgate.onet.pl...
> [...]

Dobra karta LAN Gigabit
Karta dziwiekowa - porz±dna, ale raczej wystarczy stereo (nie mam zestawu

Tak z ciekawo¶ci. Jaki masz system operacyjny? 64 bitowy czy 32 bitowy?

Jak 32 bitowy to zapomnij o pamiêci wiêkszej ni¿ 3,2 GB

32 bitowy XP nie zobaczy wiêcej, 32 bitowa Vista zobaczy ale nie wykorzysta.

Dobre p³yty robi: Gigabyte

ASUS'a bym odradza³

Jaka p³yta pod Phenom II X4, AM3 z DDR3 ???