Jaka plyta, proc, pamieci i grafa, by w Battlefield BC2 pograc na srednich?

Data: 2010-03-08 01:23:53
Autor: maX
Jaka plyta, proc, pamieci i grafa, by w Battlefield BC2 pograc na srednich?

Użytkownik "Harry" <multiserwis.gdansk@wp.pl> napisał w wiadomości news:hn0sr6$mg4$1news.task.gda.pl...
Więc jeśli da radę coś dopasować pod ten system, to byłoby super!

Na twoją płyte wejdą tylko procesory K7, a one miały tylko SSE. A współczesne gry wymagają z reguły SSE2, a już zaczeły się pojawiać pierwsze gry wymagające SSE3 (np. Just Cause 2).
Pozatym najlepzy procesor do twoje płyty (A3200+) jest dużo wolniejszy niż najtańszy low-endowy CPU w sklepach (jednordzeniowy Sempron 2700MHz)
A chyba każda aktualna płyta główna jest jeszcze kompatybilna z Widows XP.

Preferowana płyta główna z jednym złączem IDE, bo mój dysk Seagate 80GB na ATA-133 w zupełności wystarcza, nagrywarka DVD też. Złącza PCI ze dwa się przydadzą, dla dźwiękówki i karty TV.

To standard nawet w najtańszych mobaskach.

Odpaliłem na mojej konfiguracji, ale po napisach rozpoczynających nową kampanię gra wychodzi do pulpitu. Nie wiem - może dołożenie z 2GB pamięci starczy? A może trzeba koniecznie mieć dwa rdzenie, więcej ramu na pokładzie płyty i grafy?

Grafa napewno, teoretycznie można dostac na AGP nowe Radeony 4650.
Może jakbyś wykrecił  CPU na 5GHz, a grze wystarczyło SSE, to może dałoby sie pograć przy 15-20fps. Ale ponieważ więcej jak 2200-2400 MHz nie wyciśniesz to wymiana płyty jest niezbędna. A i może zasilacza.

Data: 2010-03-08 02:01:27
Autor: Harry
Jaka plyta, proc, pamieci i grafa, by w Battlefield BC2 pograc na srednich?
Ale ponieważ więcej jak 2200-2400 MHz nie wyciśniesz to wymiana płyty jest niezbędna. A i może zasilacza.

Chcę wymienić płytę, procka, grafikę i pamięci. Płytę chcę dobrać taką, żeby oprócz złącz SATA miała z jedno IDE, bym mógł wykorzystać posiadany HDD i nagrywarkę DVD.

Dzięki za info.

- Harry

Jaka plyta, proc, pamieci i grafa, by w Battlefield BC2 pograc na srednich?